Killarmy - Dirty Weaponry (1998)

Label: Priority

1. Galactics (4:38)
  2. Allah Sees Everything (3:34)
  3. 5 Staged of Consciousness (4:36)
  4. Unite to Fight (2:03)
  5. Murder Venue (3:48)
  6. Doomsday (3:31)

met Holocaust

7. Red Dawn (3:47)
  8. The Shoot Out (2:23)
  9. Bastard Swordsman (4:20)

met Holocaust

10. Last Poet (3:28)
  11. Serving Justice (3:25)
  12. Where I Rest At (3:31)
  13. Pain (4:05)
L2K
Debuutalbum was beter, desondanks een van betere Wu-releases van de periode 1998-1999

avatar van Tonguefu
Alle Killarmy albums bangen, dirty weaponry vind ik de betere van de 3.
Een mooie 4,0 dus

brute cd. de beste van killarmy, die bijna het niveau haalt van het grote broertje: wu tang.
Wat echter zowel in het voordeel, als in het nadeel van dit album spreekt is: mensen die niet eens echt van rap houden vinden het ook goed, door de mooie melodieen ed.
Het deuntje van: serving justice, is ook gebruikt door ennio morricone, voor de film kill bill. dit zegt natuurlijk ook wel wat over de muzikale kwaliteit van dit album.

avatar van discipline
Leuk albumpje, Mc zijn niet echt van hoog niveau maar de beats zeker wel! Jammer dat holocaust niet bij killarmy hoort want op Bastards Swordsmen levert hij een geniale verse. Ik geef dit een 3,5*