Bonnie Raitt - The Best Of (2003)

Alternatieve titel: 1989-2003

Rock / Blues
Label: Capitol

1. Thing Called Love (3:50)
  2. Nick of Time (4:05)
  3. Love Letter (4:06)
  4. Have a Heart (4:48)
  5. Something to Talk About (3:47)
  6. I Can't Make You Love Me (5:32)
  7. Not the Only One (4:10)
  8. Love Sneakin' Up on You (3:41)
  9. You (4:28)
  10. Dimming of the Day (3:40)
  11. Love Me Like a Man [Live] (4:49)
  12. Spit of Love (4:41)
  13. One Belief Away (3:58)
  14. Lover's Will (3:37)
  15. I Can't Help You Now (3:13)
  16. Gnawin' on It (4:48)
  17. Silver Lining (3:38)
  18. Hear Me Lord (5:33)
avatar van Rinus
Erg fijne verzamelaar van deze dame..Samen met die andere verzamelaar (The B.R. Collection), heb je dan een prima bloemlezing van haar ouvre.

avatar van rkdev
Mooie verzamelaar vol met prettig in het gehoor liggende rootsrock. Voornamelijk aangeschaft voor het magistrale ‘I can’t make you love me’, maar ook nummers als ‘Thing called love’, ‘Nick of time’, ‘Dimming of the Day’ en de David Gray cover ‘Silver Lining’ zijn erg mooi. Ik heb overigens een versie met een andere tracklist. Zo staat op mijn versie ook het toffe duet ‘Rock Steady’ met Bryan Adams.