Reeves Gabrels - Ulysses (Della Notte) (2000)

Label: E-Magine

met Frank Black, Mark Plati, David Bowie en Dave Grohl

5. Accident (5:27)
  6. Trap (3:55)

met Mike Levesque en Mark Plati

7. Yesterday's Gone (5:18)

met Robert Smith, Gary Clayton en Jason Miller

8. Standing (4:43)

met Mark Plati

9. Party Puppet (7:31)
avatar van reptile71
Frank Black, David Bowie, Dave Grohl, Robert Smith... ze werkten allemaal mee aan het album van deze gitarist, die ooit in Bowie's Tin Machine zat. Ik ben wel benieuwd! Deze namen en dan geen enkele stem hier, hoe is het mogelijk!

avatar van reptile71
Ronduit belachelijk dat deze cd nooit aandacht heeft gehad. Dit is dus een behoorlijk goed album. Lekkere rock met gebruik van elektronica, denk ook een beetje richting Earthling van Bowie. Kan goed begrijpen dat bovengenoemde artiesten hieraan mee wilden werken. Het gitaarspel van Reeves Gabrels is ook waanzinnig goed.