Warren Zanes - Memory Girls (2003)

geen stemmen

Label: Dualtone

1. Everybody Loves You (3:47)
  2. Sidewalk Sale (3:30)
  3. First on the Moon (4:01)
  4. World of Concrete (3:39)
  5. Did You Recognize My Love? (3:55)
  6. Where We Began (4:05)
  7. Have You Once Recalled the Days? (4:53)
  8. If You Could Stay (3:53)
  9. Scrapbook (4:26)
  10. Hey Girl (3:22)
  11. Main Street (3:59)
  12. When the World Gets Weak (5:05)
kistenkuif
Bescheiden maar wel fijn amerikaans poprockwerk in dezelfde categorie als Ron Sexsmith, Chris Stamey, Peter Holsapple etc. Ook de opvolger is erg goed genietbaar. Het onderzoeken van dit soort onopvallende platen en muzikanten begint me steeds meer te bevallen. Kruimels die van tafel rollen als (zogenaamde) meesterwerken, trends en hypes wordt opgehemeld, zijn soms ook de moeite waard. Dit is er zo eentje. Geen geweldige zanger maar wel lekkere slim gecomponeerde songs die blijven hangen.

Baristanet | Your Local, Homegrown Online Community Since 2004 - Covering Montclair, Bloomfield, Glen Ridge, West & South Orange, Maplewood, Millburn