Bone Thugs-N-Harmony - BTNHResurrection (2000)

Label: Ruthless

1. Show 'Em (5:15)
  2. The Righteous Ones (4:32)

met David's Daughters

3. 2 Glocks (4:26)
  4. Battlezone (4:19)
  5. Ecstasy (5:43)
  6. Murder One (4:15)
  7. Souljahs Marching (3:39)
  8. Servin' tha Friends (3:52)
  9. Resurrection (Paper, Paper) (5:15)
  10. Can't Give It Up (5:09)
  11. Weed Song (4:09)
  12. Change the World (4:31)

met Big B

13. Don't Worry (5:35)
  14. Mind on Our Money (5:10)
  15. No Way Out (5:10)
  16. One Night Stand * (4:53)
totale tijdsduur: 1:11:00 (1:15:53)
Dti is mijn beste hip hop album . Dit is het eerste het eerst e hip hop album dat ik helemaal uit mezelf heb geluisterd.

Relax
Beetje vaag album, flow valt beetje tegen bij bepaalde nummers.
3.5

Best aardig.

avatar van snoopy
Resurrection (paper, paper) vindt ik wel lauw.

avatar van P.O.W.
Ecstacy toch wel de grootse classic op dit album. Na dit album ging het allemaal downhill met Bone Thugs

In mijn ogen de BESTE album van Bone ooit!
Letterlijk alle tracks doen em gewoon KEIHARD!
Ik kan geen een skippen.

Als je houd van Bizzy & Flesh dan is dit zeker je album want ze overheersen op elke track!

Beste track denk ik is toch Battlezone, alleen omdat Krayzie & Bizzy hem op die gewoon zooooo hard harmonizen

Akonner
snoopy schreef:
Resurrection (paper, paper) vindt ik wel lauw.

Ik word er inderdaad ook nie warm of koud van.

Lauw
Chill

avatar van T37king
Ik heb die album thuis ligge en weet je wat er gebeurt als ik er licht op doe,komt 2pac zijn foto echt eng een paar goede liedjes hé ma nie ecnt goed dus een 3

Lil Bizzy Bone
Dit album afgelopen zaterdag gekocht, en Resurrection (Paper, Paper), is een van de beste Bone nummers ooit. Ik kende het nummer al heel lang, maar geweldige beat, flow en teksten. Voor de rest is die album matig tot goed. Jammer dat er zo weinig Wish is en ook niet zoveel Krayzie, dan was dit album veel beter geweest. *3,5

avatar van Jorge-E
Eventjes 4 geweldig goede videos toegevoegd.

avatar van Jorge-E
Change the world moet wel de mooiste viedeoclip ooit zijn.

avatar van TheLegacy
Paper, Paper is echt een dikke vette classic imo.

avatar van Stapler
Akonner schreef:

Ik word er inderdaad ook nie warm of koud van.

Lauw
Chill

Het is trouwens ook "lau". En dat is Anitlliaans, weet even niet meer wat het betekend. Maar Snoopy kan het natuurlijk ook wel lauw vinden .

avatar van thgryda
3.5 alleen omdat ecstasy zo dope is

avatar van P.O.W.
De manier waarop dit album geproduceerd is had gewoon de blauwdruk moeten zijn voor alle Bone albums die hierna zijn gemaakt. Iedere beat bevat de zelfde soort variatie als de flows waardoor het elkaar allemaal gewoon heerlijk aanvult. Die samenwerking werkt gewoon, je voelt dat dit niet zomaar een zooitje bijelkaar geraapte beats is, dit is voor mij ook dé reden waarom Bone later nooit meer een classic heeft weten af te leveren en ik als former-diehard ben afgehaakt.

Flesh-n-Bone was echt een beest op dit album!