Rahsaan Patterson - Rahsaan Patterson (1997)

Soul / R&B
Label: MCA

1. Stop By (5:55)
  2. Spend the Night (4:52)
  3. Where You Are (5:09)
  4. So Fine (4:32)
  5. Stay a While (5:09)
  6. Come Over (4:49)
  7. Can't We Wait a Minute (4:49)
  8. Joy (2:52)
  9. My Sweetheart (3:56)
  10. One More Night (4:06)
  11. Don't Wanna Lose It (4:33)
  12. Tears Ago (5:02)
  13. Ain't No Way (4:10)
  14. Soul Free (5:23)
avatar van FunkStar
"Where You Are" is 1 van mijn favorieten liedjes.
Hij heeft goed naar Stevie Wonder en Marvin Gaye geluisterd!

avatar van Reijersen
Bijzonder sterk debuut van deze man die met zijn manier van zingen de soul 100% terug brengt. Wat een fantastische stem heeft deze man.
Het is vooral rustig werk met nuttige producties en alles valt en staat met zijn stem.

avatar van principal2000
Erg prettig nu-soul album. Hij heeft een stem die lichtjes doet denken aan Stevie Wonder gecombineerd met een gemiddelde r&b artiest. Dit klinkt misschien negatiever dan bedoeld. Het is een prettig album en zijn stem en zingstijl voegt veel toe aan de prima laidback productie. Nergens glad en urban, maar echt nu-soul. Zijn beter werk moest nog komen.