Jann Arden - Living Under June (1994)

Canada
Label: A&M

1. Could I Be Your Girl (4:48)
  2. Demolition Love (4:04)
  3. Looking for It (Finding Heaven) (5:35)
  4. Insensitive (4:16)
  5. Gasoline (4:35)
  6. Wonderdrug (3:35)
  7. Living Under June (4:02)
  8. Unloved (4:14)
  9. Good Mother (4:58)
  10. It Looks Like Rain (4:53)
  11. I Would Die for You * (4:35)
avatar van Jumpjet
Alweer zo'n album uit de uitverkoopbak, die ik er achteraf beter in had laten staan.

Jann Arden is een canadese singer-/songwriter, waardoor je haar zou gaan vergelijken met Joni Mitchell, echter dat niveau haalt ze bij lange na niet. Ze klinkt eerder als het oudere (en minder getalenteerde) zusje van Ilse de Lange.

Het album heeft zo'n typische EO-reli-sound. Klinkt verzorgd maar o zo braaf.

avatar van robbrouwer58
Jumpjet schreef:

Het album heeft zo'n typische EO-reli-sound. Klinkt verzorgd maar o zo braaf.

Wel wat zoet (en mainstream) ..., maar toch ook wel melodieus en aangenaam. Het gemé-é-é-ékker van Ilse ontbreekt gelukkig. Duet met Jackson Browne mag er zijn. Na deze cd gaat ze te vaak kopje onder, dat wel.