Little Mix - Glory Days (2016)

Pop / Dance
Label: Syco

1. Shout Out to My Ex (4:06)
  2. Touch (3:22)

met Kid Ink

3. Reggaetón Lento [Remix] * (3:08)

met CNCO

4. F.U. (3:58)
  5. Power (4:02)

met Stormzy

6. No More Sad Songs (3:45)

met Machine Gun Kelly

7. Oops (3:24)

met Charlie Puth

8. You Gotta Not (3:11)
  9. Down & Dirty (2:55)
  10. Your Love (3:27)
  11. Nobody Like You (4:08)
  12. Private Show (2:41)
  13. Nothing Else Matters (3:55)
  14. If I Get My Way * (3:40)
  15. Is Your Love Enough? * (3:44)
  16. Dear Lover * (3:20)
avatar van Emile93
Zoooo'n zin in dit album!!!!

avatar van Editoor
Emile93 schreef:
Zoooo'n zin in dit album!!!!

Sla maar over.

avatar van GiRlS AlOuD FaN
Power is veruit het sterkste nummer!

avatar van Silves Elisa SC
Hun nieuwste cd is ook heel goed maar Little Mix is wel echt van stijl veranderd lijkt het voor mij. De beats in bijna elk refrein kunnen wel goed zijn maar niet altijd even orgineel. Mijn lievelingsliedjes zijn Touch (acoustic), No More Sad Songs en F.U.. Ik vind hun samenwerking met Charlie Puth ook heel leuk en goed! Oops is zo een leuk liedje! Down and Dirty en Power zijn sterk maar zoals ik al zei niet zo orgineel, ze lijken meer op de andere muziek van nu. Nobody Like You is ook heel mooi en Jesy zingt er het beste in. Shout Out To My Ex niet te vergeten! Geweldig leuk liedje met een goede videoclip! Akoustisch is het ook heel mooi. In Touch komt Leigh-Anne haar stem goed naar voor, ze bewijst nogmaals dat ze een goede stem heeft.

avatar van Silves Elisa SC
Editoor schreef: