JoJo - The High Road (2006)

Pop / R&B
Label: Blackground

1. This Time (3:28)
  2. The Way You Do Me (3:14)
  3. Too Little, Too Late (3:41)
  4. The High Road (3:50)
  5. Anything (3:50)
  6. Like That (3:48)
  7. Good Ol (4:08)
  8. Coming for You (3:30)
  9. Let It Rain (3:47)
  10. Exceptional (3:44)
  11. How to Touch a Girl (4:27)
  12. Note to God (4:27)
avatar van jowietje
Stem verhoogd naar 4,5

Rickiee schreef:

maar waar moeten ze het anders over hebben? de wereldproblemen, dan zegt iedereen weer van, ja, dat is te volwassen en dan kan niet en dit en dat.., dus waar moeten ze het anders over hebben?

Je hebt helemaal gelijk

Rickiee schreef:

Jij doet wel "8|" maar dat kan ik beter voor jou gebruiken, er zijn ook gewoon normale onderwerpen inplaats van Problemen OF Liefde.. er zijn ook tussenwegen.

Lost Highway
4,36 gemiddeld : deze moet ik hebben!

Ach laten we het erop houden dat mensen die naar dit soort muziek luisteren nog niet echt een besef hebben van 'wereldproblematiek', dus is het in die zin commercieel slim gezien om de teksten simpel te houden. Zoalng ze er in haar clips niet bijloopt als een pcd-sloerie is er weinig reden om dit de grond in te boren. (aangezien er geen clipjes bijstaan moet ik dit in het midden laten)

avatar van levenvergeten
Ze is maar één jaar ouder dan ik. Als ze ook naar de White Stripes gaat luisteren bel ik haar management.

Lost Highway schreef:
4,36 gemiddeld : deze moet ik hebben!

Waarom beginnen jullie er dan over, als we het toch niet snappen?

JoJo heeft weer een nieuwe clip -How To Touch A Girl

Jojo kan super goed zingen! 4,5 !
Dit album hoort tot een van mijn favoriete albums!

Mojo Pin
mu$ic schreef:

Dit album hoort tot een van mijn favoriete albums!

Illuster rijtje

Ik heb deze serieus geprobeerd.. omdat er een redelijk hoog gemiddelde staat..
Maar ik ga dit gemiddelde toch omlaag halen!

Het klinkt niet als iets nieuws.. ik vind t persoonlijk HEEL saai

Relax schreef:
Nog 7 meer stemmen boven de 4 en ik krijg slappe lach omdat die dan in een top pop 50 staat..
Op tienermeisjes muziek word wel heel makkelijk 5,0 of 0,5 gestemd

Wat slaat dat nou weer op...

Joly schreef:

Wat slaat dat nou weer op...

Alsof je dat niet begrijpt.. het is simpel, op dit soort muziek en die G-Unit zooi word te simpel een 0,5 of een 5,0 gestemd.. precies zoals ik het typ.

avatar van Wib0__
Stem verlaagd naar 2,5, eigenlijks best rot muziek, op een aantal tracks na..

Blablablabla
mensen stemmen hoog op JoJo omdat ze een prachtige stem heeft en dat al op 16jarige leeftijd. Dus het gaat er niet om omdat ze een tiener is en dat er gelijk 5.0 word gestemd het gaat puur om de muziek.

avatar van Joly
Bij musicstore staat er bij de nieuwe lijst van dit album dit:
1. The Way You Do Me
11. How To Touch A Girl
12. Note To God
13. Do Watcha Gotta Do
14. I Can Take You There
15. Too Little Too Late (spanish Version)
en die album was in Februari al weer te koop

Super album. Zeker voor een meisje van 16 jaar oud

Blablablabla

lees mijn tekst is goed, ik zeg op dit soort muziek...

Relax schreef:

lees mijn tekst is goed, ik zeg op dit soort muziek...

NEE ik lees het niet meer je bent gewoon een zeikerd!

avatar van Josje
Joly schreef:

NEE ik lees het niet meer je bent gewoon een zeikerd!

hahah indd..... very nice album!!

avatar van TheSilmarillia
Die cover van Toto's "Africa" vind ik geweldig, net als de rest van het album. Ze heeft een megastem, zeker voor die leeftijd. "Too Little Too Late" is ook prachtig. Onbegrijpelijk dat dat geen hit is geworden in Nederland, net als "Anything". Erg zonde! 5 sterretjes.

Ik vind het ook erg vreemd dat Too Little Too Late geen hit is geworden in Nederland, dat is echt een dijk van een nummer.

avatar van Brucas
Coming For You is HET nummer van deze CD!

avatar van TheSilmarillia
Stevolution schreef:

Kom er bij toeval achter dat het wel degelijk een hit was in de Nederlandse Top 40, op wikipedia staat dat 'ie op nummer 7 is gekomen.

avatar van MIAB
Hoog gemiddelde voor dit album. Ik kom niet verder tot aan magere 3*