Boris - Holy Pleasure (2006)

Pop / Soul
Label: BMG

1. Within My Hands (3:40)
  2. Joyride (3:21)
  3. Those Things You Do (4:20)
  4. Getting Started (4:09)
  5. Wondering (4:03)
  6. Definitely Maybe (3:13)
  7. Hold Me Now (3:43)
  8. Beautiful Day (Was Fly Like the Wind) (3:20)
  9. Girl (3:56)
  10. Holy Pleasure (3:35)
  11. Stupid Things (3:41)
  12. Keep in Touch (3:30)
  13. Break Free (3:41)
  14. Waiting (3:47)
Johnny Depp <3
Klinkt lekker, was al bang dat zijnmanier van zingen net zo was veranderd als zijn uiterlijk, maar das gelukkig niet zo... vind zijn cover van jesse mccartney (stupid things) echt mooi... eerst merkt ik niet dat het dat nummer was, maar wel mooi!
maar een vreeeemde cover :S

Dat nummer blijft nog altijd van Thicke..

avatar van Justinx
levenvergeten schreef:
En Girl is gejat van Beck, Beautiful Day van U2, Break Free van Queen en Hold Me Now van The Polyphonic Spree!

Girl gejat van Beck . Ik denk dat we het dan niet hebben over 'Girl' als in Guerro - Girl? Keb de twee nummers eens naast elkaar gelegd, maar die lijken verreweg van op elkaar hoor...

avatar van Bart_86
1,0
Lekkere soul-plaat, maar wel een beetje teveel van hetzelfde. Erg geschikt om als achtergrond muziek te draaien. 3,5*

Justinx schreef:

De titel...

avatar van Justinx

De titel...

Nou, nou, poeh, poeh
Zo kunnen we wel eindeloos blijven ratelen over nummers die girl heten

Ja ik vind dat wel leuk

haha ja inderdaad, stupid things van jesse mccartney.. mocht ie willen!!
Ik vind het echt stom dat ie dat heeft gecoverd! Robin Thicke zingt et veeel veel beter.. En hoezo vreemde cover? Hij zingt of probeert het helemaal hetzelfde te zingen..en ik vind boris ook goed hoor! Dit album is trouwens best goed! Ik heb em toch maar na veel twijvel gehaald.. Eerste album vond ik ook beter Chris

avatar van miak
Hm het album is op zich wel oke. Those things you do is en een geweldig nummer. Voor de rest klinkt het allemaal een beetje hetzelfde. Het hoge stemmetje opzetten is ook best fout eigenlijk en dat hoef ik niet in ieder nummer terug te horen. Maar het klinkt allemaal wel relaxt, maar het is niks speciaals. 3,0*
Daarbij ook nog een compliment voor de mooie cover.

Holy Pleasure, lekker nummer.
En als ik zeg "lekker nummer om wat iets intiems op te doen" begrijpen jullie het toch ?

Mojo Pin
Tja, jij heet hier niet voor niets Satisfy natuurlijk.

vind er niks aan...

Mojo Pin schreef:
Tja, jij heet hier niet voor niets Satisfy natuurlijk.
Tevreden heeft er ook echt wat mee te maken he ?

avatar van Edski
Mojo Pin praat geen poep hoor.
Naast tevreden stellen, betekent satisfy ook zoiets als: bevredigen, begeerte stillen, voldoening geven.

Helemaal waar Edski!

avatar van levenvergeten
Ja ik vind dat wel leuk

Ik ook

avatar van Ericos
De twee singles zijn erg goed gelukt vind ik!
Ik ga nu even zijn album beluisteren, dus binnenkort meer over mijn mening ..

avatar van chansadres
Snap niet waarom de single Holy Pleasure hier niets heeft gedaan. Het is toch echt een lekker nummer. Zal hij toch niet loskomen aan zijn Idolsverleden. Oftewel geen aansluiting vinden met de hedendaagse artiesten?

avatar van WeSSeL..
Hij komt in het dorpje naast mij, ga er heen !

Laurora
Staat hier dan ook dat laatste nummer op, wat ze nu af en toe draaien?

Heb geen idee hoe het heet, maar ik vind het erg mooi, ookal heb ik niks met zijn muziek.

avatar van WeSSeL..
Gister was hij dus in de lantaarn was erbij, stond helemaal vooraan. Wat een sfeer was daar, te mooi. Het was niet uitverkocht en het was een klein zaaltje maar dat was alleen maar goed.

Ik vind het jammer dat zijn nummers floppen, want ze zijn echt goed. Boris verdient meer!!!

vlinder schreef:

Zeker weten.

lekkere muziek, maar boris brouwt teveel. moet ineens denken aan Nol Brouwer van Sam Sam weet ook niet waarom. haha

misschien kan hij een biertje brouwen

avatar van platedraaier
Quote van Nu.nl:
Zanger Boris heeft dinsdagavond de Edison Jazzism Publieksprijs gekregen. Het publiek vond z'n laatste album Holy Pleasure de beste jazz-cd. ...

Dit vind ik dus echt een schande voor de nederlandse jazz-scene.
Deze cd heeft niets met jazz te maken en als ik hem als jazz cd beoordeel krijgt hij welverdiend 0,5 sterrren.
Dit is een pop plaatje met wat r&b achtige muziek erop.
Best geinig, maar zeker niet meer dan dat.
Die edison jazz prijs en dat blad Jazzism hoef ik in ieder geval niet serieus te nemen.

tuktak
boris heeft wel talent en ook zijn bandje speelt best leuk mee. zag ze laatst nog live optreden en was toch wel weer verrassend positief.
de enorme last van idols leunt nog zichtbaar zwaar op boris zijn schouders, dat merk je eigenlijk aan alles.
idols heeft zijn complete identiteit afgepakt, en volgens mij duurt dat nog wel een aantal jaar voor hij helemaal vrij is van deze besmetting. momenteel klinkt het allemaal nog een beetje gemakkelijk, lafjes en aftastend. niet slecht hoor, maar ik denk dat boris heel veel meer potentieel heeft dan dat er nu uitkomt.

avatar van Reijersen
Deze man heeft zeker talent. Het duurt alleen al 2 platen en het komt er nog niet uit. Veel te veel gejat. Beetje geinig allemaal, maar niet wereldschokkend goed.

avatar van NewYorkCityLight
Within My Hands is wel een lekker nummer.

avatar van rkdev
Within My Hands is echt een super nummer!
Verder gewoon een lekker album.

avatar van Them
Kan heel z'n persoonlijkheid niet uitstaan, vind het echt een grote kwal. Maar hij kan wel zingen, mondeju.

joeri592
boris treedde vandaag op in het vondelpark, deed ie erg leuk moet ik zeggen, niet hoogstaand, maar wel leuk