Chi-Ali - The Fabulous Chi-Ali (1992)

Label: Relativity

1. Intro (0:24)
  2. Maniac Psycho (3:15)
  3. Step Up (3:06)
  4. Funky Lemonade (3:38)
  5. In My Room (3:14)
  6. Age Ain't Nothing But a # (4:27)
  7. Shorty Said Nah (5:05)
  8. Let the Horns Blow (5:29)

met Dres, Trugoy the Dove, Al' Tariq en Phife Dawg

9. Roadrunner (3:55)
  10. The Fabulous Chi (2:43)
  11. Looped It (3:19)
  12. Check My Record (4:14)
  13. Shorty Said Nah (5:05)
  14. Chi-Ali Vs. Vanilla Shake (5:46)
  15. Jump to the Rhythm (4:07)
raffael77
14 jaar oud en dan al zo kunnen rappen en hij zat ook bij de Native Tongue Posse waar black sheep ook bij zat.

avatar van principal2000
Geen baard in de keel en toch kon dit jochie volwassen MC's verslaan. Lekkere productie, geen gevloek en getier, goede flow, maar wel een kinderstemmetje (die wel te verdragen is) en goede speelduur. Typisch redelijk goed album uit de gouden periode van hiphop. Dit album is toch wel een redelijke must voor degenen die de native tongue posse een warm hart toedragen. Niet zo makkelijk verkrijgbaar als bijvoorbeeld albums van A Tribe, De La of zelfs Black Sheep, maar wel de moeite waard.

Pow
Vet album geproduceerd door The Beatnuts met bijdragen van leden van o.a. Black Sheep, De La Soul en A Tribe Called Quest en The Beatnuts zelf. Ik ben benieuwd of we na zijn vrijlating nog wat van 'm gaan horen..

avatar van DarkoMarco
Waarom is er hierna niks meer van hem uitgebracht? :O