Zucchero Sugar Fornaciari - Fly (2006)

Italiƫ

3. Occhi (3:36)
  4. Quanti Anni Ho (3:32)
  5. Cuba Libre (3:33)
  6. E' Delicato (4:02)
  7. L'Amore E Nell'aria (3:39)
  8. Pronto (3:32)
  9. Let It Shine (3:57)
  10. Troppa Fedelta (3:58)
  11. Nel Cosi' Blu (4:28)
  12. Flying Away (Occhi) * (3:38)
  13. Shine * (4:33)
Sugar Fornaciari kreegt het weer voor elkaar een heel goed album neer te zetten. Eerste 2 weken enorm moeten wennen (wat ik altijd heb bij een nieuw album van hem), maar daarna heb je het Zu-gevoel weer helemaal te pakken. Het is natuurlijk heel persoonlijks, maar het raakt mij altijd. Bepaalde sounds lijken erg veel op die van andere artiesten, maar dat zul je hem ook nooit horen ontkennen. Hij kwam er bij Puro Amore op Blue Sugar '97 gewoon voor uit, dat hij er een Cranberries sound aan wilde geven.
Un Kilo: Lekkere rockplaat, degelijk werk, welke het op vele momenten goed doet.
L'Amore E Nell'Aria: Echt Sugar's andere uiterste, heel gevoelig, heel mooi.
Kortom, hij heeft in dit album in zn geheel weer de perfecte mix gevonden.

avatar van musicfriek
Ik moest wel heel erg aan Bacco Perbacco wennen, dat is gewoon een soort van dancenummer geworden..

avatar van waardamme
Fantastische plaat. Alle nummers zijn doordrenkt van emotie en kracht. Veel variatie en goede muzikanten. Live bleven de nummers ook overeind.