Vinnie Paz - The Sound and the Fury (2006)

Label: Babygrande

met Ill Bill

19. Blades of Glory

met Outerspace

avatar van MJ_DA_MAN
Leuke mixtape, alhoewel het klinkt alsof ie niet officiël is. Maar veel vette nummers, vooral Silence And I is aan te raden. Ruime 3,5*.

Social_Mask
Leuke teksten weer en hier en daar goede beats. Vanaf nummer 10 begint het pas echt leuk te worden.

avatar van MJ_DA_MAN
Volgens mij zijn bijna alle nummers hiervan te vinden op albums van de gastartiesten.

Social_Mask
Ik heb ook een ander nummer van Vinnie Paz genaam Thiefs Theme met een geweldige beat. Maar die staat hier niet bij.

avatar van J.C.
Wat is When You Need me een gruwelijke track zeg. De beat is heerlijk, maar Apathy steelt echt de show met 1 van zijn beste verses die hij ooit gedropt heeft .

P-DawG
Wat een lelijke cover, met alle respect richting Vinnie

avatar van MAS
MAS
Leuke mixtape maar niks speciaals. Het klinkt niet echt als een samenhangend geheel.

avatar van Elohim
leuk, soms nog wel interessant om te beluisteren, kreeg hem tijdje geleden gratis bij een bestelling =]
when you need me is een gruwelijke track met een nette beat, ap steelt idd de show met een niet normaal lekkere verse, maar ook planet outshinet vinnie lekker met een goede verse. voor de rest is de heavy metal kings remix echt bijna niet serieus te nemen lol ook leuk dat the onslaught erop staat, zonder dat had ik wss pas veel later syzemology gechecked, en damn, the onslaught is echt een van mn favoriete hiphop nummers ooit.

avatar van Slowgaze
Faulkner

avatar van Gniuz
Aardige mixtape, er staat volgens mij materiaal van verschillende albums op. "When you need me" is echt een gruwelijke track. Ik luister die track bijna dagelijks als ik op de fiets richting college zit of zo. Altijd chill.

avatar van equalsthree
Language is fatal

avatar van Elohim
Gniuz schreef:
Heerlijke track jah. Komt van JBL - Alien Warfare, Vol.1 (2007)