Skyzoo & 9th Wonder - Present Cloud 9: The 3 Day High (2006)

Label: Custom Made

Dit is dat album dat precies klinkt als die van Murs 3:16

avatar van psychonaatje
Relax schreef:
Dit is dat album dat precies klinkt als die van Murs 3:16

Dan hoef ik 'm ook niet meer te horen, want die ken ik al.

psychonaatje schreef:

Dan hoef ik 'm ook niet meer te horen, want die ken ik al.

Lol, ik zeg klinkt heh, de rapper is compleet anders maar niet slecht.

Gekkenhuis
Best dope, zitten wel leuke tracks tussen. Stop Fooling Yourself heeft een heerlijke sample.

avatar van Jordy
Ik vond dit niet veel. 13 in een dozijn 9th Wonder beats met een matige emcee.

Jordy schreef:
Ik vond dit niet veel. 13 in een dozijn 9th Wonder beats met een matige emcee.

Tja dat is smaak, ik vind zijn flow en stem alleen wat minder maar zijn teksten hebben af en toe toch echt een hoger niveau dan hedendaagse rap op TV
Ik ga voor de 3,5 maar kan 3 worden omdat 9th Wonder toch express hier wat minder goed produceerd zodat hij niet zoveel moeite hoeft te doen lijkt het wel.

Relax
Ahahaha ik las ergens dat dit album in 3 dagen gemaakt is!

Harco
Wel leuk albumje. Dacht dat 'ie er niet opstond, maar zag 'm ineens tussen Jordy z'n stemmen staan.

Aantal leuke 9th Wonder producties, Skyzoo komt best dope: 3,5.

Improvision
9th Wonder stijgt zwaar in mijn top-producer lijst de laatste tijd, maar ik heb dit album nog niet gehoord. Wat zijn de beste beats?

Relax
Ik heb onlangs ook gelezen dat hij geinspireerd is door Jay-Z dus vandaar dat zijn style nogal op die van Jay-Z lijkt, dat vind ik wat minder.

Gekkenhuis
Stop Fooling Yourself is toch wel een van de beste tracks van 2006. Geweldige tekst + sample, jammer dat de rest van het album niet dat niveau kan bereiken.

avatar van MJ_DA_MAN
Weer een leuk tussendoortje, maar minder bijzonder dan de andere (rapper) & 9th Wonder-albums. 3 ruime sterren.

avatar van tritri
jullie doen Skyzoo geen eer aan. Album banged als een malle

je moet niet vergeten dat dit album in de 3 dagen is gemaakt he. Hoorde pas een intervieuw met Skyzoo (die op zijn album trouwens een te zieke lijst aan producers gaat krijgen) dat het eigenlijk niet eens de bedoeling was deze echt uit te brengen.
Hij zegt aan het einde ook iets als 12 joints in 3 days, imagin if we had 3 months.

avatar van MJ_DA_MAN
schaap schreef:
je moet niet vergeten dat dit album in de 3 dagen is gemaakt he.
Dus? Ook al hadden ze er drie jaar over gedaan, had ik nog hetzelfde cijfer gegeven. Maar hopelijk wordt zijn nieuwe album wel echt smullen met de grote namen achter de knoppen .

MJ_DA_MAN schreef:
Dus?

Dat betekend dat ze hunzelf gingen haasten en toch best goede werk verricht hebben.....

gwx
Hmm, redelijk is deze. Ook niet meer dan dat. 3 sterren. Eigenlijk zoals 'MJ_DA_MAN' het zei, een leuk tussendoortje.

avatar van -marco-
Album word idd te kort gedaan hier. Waanzinnig lekker, niet normaal!!!

avatar van Hiphopaintdeath
Redelijk album dit.

avatar van joran24
Ik draai deze toch nog steeds weleens.

Het klinkt erg spontaan en dat zal het ook zijn geweest.
Als we mogen geloven dat het idd in 3 dagen in elkaar gezet is.

Sommige beats van 9th Wonder klinken een beetje slordig, maar dat heeft ook zijn charme.

Nummers als Stop Foolin' Urself en Way To Go zijn zeker de moeite waard.
Skyzoo is ook gewoon goed hier, ik heb weleens slechtere teksten van hem gehoord.

Een lekker tussendoortje