Blue Blot - Bridge to Your Heart (1991)

Belgiƫ
Blues
Label: BMG

1. Bridge to Your Heart (4:59)
  2. September (4:09)
  3. Dance to the Blunk (3:15)
  4. No No No (3:47)
  5. Love Is Gonna Conquer (3:12)
  6. What Have I Done (4:52)
  7. Take a Walk on the Moon (3:45)
  8. Who Is He and What Is He to You (3:56)
  9. D.J. Play My Blues (9:03)
  10. Lonely Town Lonely Street (4:07)
  11. I'll Be Home on Christmas Day (4:02)
EVANSHEWSON
Totaal vergeten Belgische band van de inmiddels al lang overleden zanger Luke Walter Junior, wiens stem enorm aan die van Tony Joe White doet denken...

Hier staan mooie dingen op, zoals de Bill Withers cover Who is He and What is He to You. September en Bridge to Your Heart zijn ook puike nummers.

Sfeervol plaatje, maar wie kent dit nog, anno 2007 ???

3.5 ster
***1/2

avatar van Thoost-
Blue Blot is zalig! Ik kan wel uren aan een stuk naar dit schitterend plaatje luisteren.

Prachtig cd, met de diepwarme stem van de helaas overleden Luke Walter Junior. Favoriten zijn de titelsong en who is he. Geef dit cd een kans en het wordt een van uw favoriten.