Depeche Mode - Touring the Angel: Live in Milan (2006)

Pop / Electronic
Label: Mute

1. A Pain That I'm Used To (4:13)
  2. John the Revelator (3:35)
  3. Precious (4:42)
  4. Suffer Well (3:36)
  5. Macro (4:23)
  6. I Want It All (5:20)
  7. The Sinner in Me (5:14)
  8. Damaged People (4:01)
Vandaag "Touring the angel" aangeschaft
en wat denk je: geen spijt van natuurlijk.

Vandaag "Touring the angel" aangeschaft
en wat denk je: geen spijt van natuurlijk.
Op de dvd "touring the angel" is nog heel veel meer moois van dit concert te horen maar vooral ook te zien .

Maar wat dacht je dan Hans, ....die heb ik natuurlijk ook, onmisbaar in de dvd-collectie van elke Depeche Mode liefhebber.

SoundWave schreef:
Soundwave, ik had niet anders van je verwacht !! En dan nu maar weer sparen . € 29,99 is toch een hoop geld, vind je ook niet

Het is inderdaad een hoop geld maar dan heb je ook wat.
En natuurlijk ga ik weer sparen voor als Depeche Mode weer met een nieuw album, een nieuwe tour, en mischien weer een nieuwe dvd aankomt in de toekomst.
Maar eerst ga ik hier ruimschoots van genieten, dus dat geld heb ik er eigenlijk dan aan plezier al weer ruimschoots uitgehaald.

avatar van VanDeGriend

VanDeGriend schreef:
TOP Dvd/CD natuurlijk en dat voor slechts 23,95

Er zijn ook altijd mensen die het beter voor elkaar hebben dan een ander.
Maar VanDeGriend het is je zeker gegund, ik wens ook jouw en alle mensen die dit hebben of nog moeten kopen er veel plezier mee, met dit mega-concert, en de prijs .....ik lig er eigenlijk niet echt wakker van.

avatar van VanDeGriend
SoundWave schreef:
en de prijs .....ik lig er eigenlijk niet echt wakker van.
Precies. Voor 33,95 had ik m ook gekocht. Waar voor je geld

VanDeGriend schreef:
TOP Dvd/CD natuurlijk en dat voor slechts 23,95
Maar niet bij onze vrienden van de Free Record Shop . Het is dat er in mijn woonplaats bij FRS op zaterdag zo'n vriendelijke dame achter de kassa staat....... .

avatar van Droid
De Touring The Angel DVD is dik, dik in orde.
Deze bonus CD is een leuk extraatje. Jammer dat ze zich hebben beperkt tot de tracks van Playing The Angel, maargoed het klinkt allemaal prima. Mijn favorieten hierop zijn "Precious" en "Damaged People".

avatar van Hans Brouwer
Ik zie tot mijn schande dat ik niet had gestemd. Nou hier komen ze: 5* . Wat een keigave cd/dvd.

Newborn
En dat slechts voor 22 euro's ... I love CDWOW.com ...
Prachtige live-registratie. De CD is verplichte kost, maar goed, en bestonden genoeg complete cd's met het hele concert ...

avatar van ariedirk
ik heb de dubbel dvd+ cd voor 16 euro
kijk das praat

en zeker geen spijt

Newborn
Baasch ober baasch ... en inderdaad zeker geen miskoop

avatar van lennon
DM live is altijd een feest.,.. ook op cd..

Jammer dat het niet een complete show is...

avatar van dacide
Ik weet niet of ik hier alleen de cd moet beoordelen.. dat is namelijk slechts een leuk extraatje..

Heb daarom de dvd beoordeeld... en ik geef deze gewoon echt de volle vijf sterren.

Wat een heerlijke concert compilatie... de energie spat er vanaf.. de beeldkwaliteit is haarscherp.. en de mannen van DM hebben er ook echt zin in bij dit concert in milaan.

enige nadeel (persoonlijk) is dat het concert af en toe een beetje te chaotisch ge-edit is door Anton Corbijn.

avatar van brajoapau
dacide schreef:

Denk er net zo over, niet Anton's werk, maar Blue Leach was daar verantwoordelijk voor.
In vergelijking met de Exciter tour, was deze tour toch wel een héél stuk energieker.