Cherry Glazerr - Apocalipstick (2017)

Label: Secretly Canadian

1. Told You I'd Be with the Guys (4:33)
  2. Trash People (3:08)
  3. Moon Dust (2:34)
  4. Humble Pro (2:43)
  5. Nuclear Bomb (3:45)
  6. Only Kid on the Block (3:45)
  7. Lucid Dreams (3:40)
  8. Sip O' Poison (2:20)
  9. Nurse Ratched (3:01)
  10. Instagratification (2:45)
  11. Apocalipstick (2:05)
avatar van Sunderland
Told You I'd Be with the Guys is een zeer prettige kennismaking met deze band. Het beluisteren van het debuut daarna was een teleurstelling, maar dat moet ik maar even wegstoppen want het blijkt dat alleen Clementine Creevy, de zangeres/gitarist, is overgebleven sinds dat debuut.

Dus hopelijk zet de lijn van Told You zich door bij de overige nummers op dit album. Nurse Ratched laat dat nog niet direct horen, maar het gehele album moet uitsluitsel geven of Told You eenmalig is of toch de ingang naar meer Cherry Glazerr.

Nurse Ratched is overigens een herbewerking van een eerdere uitgave als B-kantje van de single Had Ten Dollaz.

avatar van Sunderland
Nu ik Nurse Ratched regelmatig op de radio hoor, heb ik mijn mening moeten bijstellen en word ik steeds enthousiaster over deze albumrelease.