Real Life - Heartland (1983)

Australiƫ
Label: MCA

1. Send Me an Angel (3:54)
  2. Catch Me I'm Falling (4:04)
  3. Under the Hammer (3:24)
  4. Heartland (4:57)
  5. Breaking Point (4:11)
  6. Broken Again (4:01)
  7. Always (3:12)
  8. Openhearted (3:53)
  9. Exploding Bullets (4:11)
  10. Burning Blue (4:45)
avatar van reptile71
Ik kan op geen enkele manier begrijpen dat dit album 2 keer 4 sterren heeft gehad. Hebben jullie wel echt geluisterd? Ik vind dit echt een verschrikking, maar ja, misschien dat liefhebbers van ABC er wat mee kunnen.

avatar van WesleyX16
Ja **** vond ik inderdaad wat overdreven. Maar een ruime voldoende is het zeker. En ABC kan ik ook waarderen. Maar ik vind dit niet op ABC lijken.

En deze plaat heb ik vaak genoeg beluisterd. Want mijn broer had deze in de platenkast staan. Dus ik moest er wel naar luisteren....

Trouwens Real Life (Send Me An Angel, geweldig nummer trouwens) ken ik nog van Formel Eins. Dat was de Duitse Top 75.

avatar van BlauweVla
Toch wel een band waar een Empire of the Sun veel vandaan heeft gehaald volgens mij.

avatar van Dibbel
Altijd gedacht dat dit een Duitse groep was, omdat ik dat vreselijk kleffe schlagerachtige Send Me An Angel nog op een of andere Duitse verzamel-LP (Sommer Smash Hits) heb en die ik nog steeds een keer moet toevoegen.