Fear Factory - Fear Is the Mind Killer (1993)

Label: Roadrunner

1. Martyr [Suffer Bastard Mix] (7:14)
  2. Self Immolation [Vein Tap Mix] (5:32)
  3. Scapegoat [Pigfuck Mix] (4:37)
  4. Scumgrief [Deep Dub Trauma Mix] (6:20)
  5. Self Immolation [Liquid Sky Mix] (6:06)
  6. Self Immolation [LP Version] * (2:44)
Charles Manson
hoe verneuk je een wereldplaat....

avatar van kaztor
Remix-EPtjes of speciale uitgaves..... Waarschijnlijk maken ze hier nog mensen blij mee ook, maar aan mij zijn dit soort releases niet echt besteed.

avatar van king_pin
Deze remix plaat vind ik eigenlijk best wel vet! alleen jammer dat ze Self Immolation zo vaak er op hebben gezet (en dan ook nog de originele versie terwijl het een 'remix' plaat is! das dan weer jammer).

*3,5

avatar van notsub
Mij maken ze er niet blij mee, deze remixes. Pigfuck Mix? Ik sla dit over.

avatar van CorvisChristi
CorvisChristi (crew)
Ik kan me voorstellen dat metal-liefhebbers hier niet blij van worden. Aan de andere kant industrial-liefhebbers misschien wel, gezien de remixes hier verzorgd zijn door Front Line Assembly.
Voor fans van FLA is dit wellicht een leuk extraatje.

Zelf had ik deze jaren geleden ook met een aantal andere Fear Factory CD's. Maar op een gegeven moment was ik er klaar mee en heb ik ze weggedaan.
Maar aangezien ik FLA nog steeds erg goed vind, is het misschien een leuk idee deze toch weer toe te voegen aan de collectie. Al is het alleen om mijn FLA-collectie weer wat completer te maken.