Ghostface Killah - Live in New York City (2006)

Label: Full Clip

1. Show Intro (0:44)
  2. Criminology (1:14)
  3. Ghost Deini (1:51)
  4. Interlude (0:46)
  5. Ice Cream (2:53)

met Cappadonna

6. Nutmeg / Apollo Kids (2:00)
  7. Child's Play (1:23)

11. 4th Chamber (1:43)

met Killah Priest

12. Liquid Swords (2:09)

met GZA

13. Shimmy Shimmy Ya / ODB Tribute (1:57)
  14. Run (1:43)
  15. Interlude / Sun God Freestyle (4:38)
  16. Be Easy (2:27)
  17. Be This Way (2:06)
  18. Mighty Healthy (1:40)
  19. Stay True (0:35)
  20. Show Outro (1:18)
avatar van Cath
Ik heb hier de DVD van:) Leuk om te kijken, en te horen.

veel van zijn vetste nummers! leuk om live te horen... en ook om te zien. Ghost in amsterdam is nog steeds het vetste concert waar ik ooit geweest ben..heb hier trouwens heel heel toevallig ook de dvd van vette shit.

avatar van Metalhead99
De derde officiële live hip-hop plaat die ik beluisterd heb. Tot nu toe ken ik enkel deze, Live at Montreux van Run-D.M.C. en Live & Dangerous van 2Pac als officiële live platen. Verder heb ik ook een keer een audio rip van een live DVD van Eminem beluisterd, maar dat was officieel gezien geen CD.
Ik ben zelf nogal thuis in het metal genre en in dit genre heeft iedere zichzelf respecterende band minstens één officiële live CD/DVD opgenomen. In het Hip-Hop genre lijkt dit schaars te zijn. Bootlegs zijn echter wel veelvuldig te verkrijgen.
Raar eigenlijk, want deze plaat (of DVD) klinkt gewoon erg lekker en ik luister veel liever naar een live plaat met goede geluidskwaliteit, in plaats van een slechte bootleg. Het geluid op deze plaat is gewoon goed. Dit zorgt ervoor dat het heel wat lekkerder luistert. Leuk plaatje van Ghost.