Belle and Sebastian - This Is Just a Modern Rock Song (1998)

Label: Jeepster

1. This Is Just a Modern Rock Song (7:18)
  2. I Know Where the Summer Goes (4:45)
  3. The Gate (4:32)
  4. Slow Graffitti (3:24)
avatar van titan
titan (crew)
Hun beste EP, met mijn favoriete Belle & Sebastian nummer erop: Slow graffity. 4*

This Is Just A Modern Rocksong was het nummer waardoor ik Belle and Sebastian leerde kennen.

Ik ken ze van Slow Graffiti. Intussen heb ik bijna al hun platen (alleen Storytelling is er nooit van gekomen) en ze 2x live gezien. Zo zie je maar weer wat er van komt

titan schreef:

Hun beste EP

Niet voor mij, maar ondanks dat wel weer een paar prachtige nummers die voor mij dik onderstrepen dat Belle & Sebastian gewoon een heerlijk bandje is.

avatar van Ward
Ik vind dit denk ik wel hun beste EP die ik tot nu toe heb gehoord. Vooral door het eerste en het laatste nummer. Wat is dit toch een geweldige band. Gelukkig heb ik nog veel Belle & Sebastian te ontdekken.

avatar van Kaaasgaaf
The Gate..... prachtig!
Zal nooit genoeg kunnen krijgen van dat nummer.

avatar van dj maus
De eerste twee nummers zijn mij wat te lijzig. De tweede helft maakt evenwel veel goed.

avatar van Cor
Cor
Weer zo'n sympatieke EP van de Schotse pophelden.

avatar van Rufus
This is just a modern rocksong is mijn favoriete B&S song.
Prachtig alles wat een moderne rocksong nodig heett incl. trompet.

avatar van johan de witt
Zeker prachtig, al vind ik Slow Graffitti nog net wat mooier