Buckcherry - Time Bomb (2001)

Label: Dreamworks

1. Frontside (3:24)
  2. Ridin' (3:40)
  3. Time Bomb (4:09)
  4. Porno Star (3:20)
  5. Place in the Sun (3:07)
  6. (Segue) Helpless (4:50)
  7. Underneath (2:38)
  8. @*#! My Wrists (4:00)
  9. Whiskey in the Morning (2:29)
  10. You (4:04)
  11. Slamin' (2:58)
  12. Fall (3:13)
  13. Lit Up [Live] * (5:15)
  14. Fastback 69 [Live] * (3:48)
  15. Good Things * (3:36)
  16. Open My Eyes * (3:23)
avatar van Sammy
1,0
Jezelf ergens een bult aan kopen...ook al kostte de cd maar 2.99, het is echt een prulalbum. Wat een afgrijselijke zang en evenzo afgrijselijke muziek. 1*

Geweldig album...
Ruige hardrock afgewisseld met stevige powerballads. Muziek zoals het hoort.....

avatar van Manuel
Slamin' is toch een prima nummer?

avatar van LinkinPark90
Iets minder als het debuut maar ook nog steeds een degelijke plaat. Heerlijke hardrock. Josh Todd vind ik dan wel een goede zanger.

avatar van vielip
Fantastische opvolger van een al even fantastisch debuut. Echter door problemen qua distributie was ie lange tijd slecht verkrijgbaar waardoor ie een beetje tussen wal en schip is geraakt. Doodzonde want na alle lovende kritieken op het debuut leek deze band aardig groot te kunnen gaan worden. Later haalden ze met het album 15 alsnog de schade in trouwens. Terug naar dit album. Het dendert en raast allemaal lekker door. De strot van Josh Todd klinkt (weer) als een scheermes. Ridin', Pornstar, Frontside, Slamin' het klinkt allemaal even lekker.