Lil' Kim - La Bella Mafia (2003)

Label: Atlantic

1. Intro (1:25)
  2. Hold It Now (5:25)

met Havoc

3. Doing It Way Big (4:00)
  4. Can't Fuck with Queen Bee (4:58)

met Governor en Shelene Thomas

5. Hollyhood Skit (0:51)
  6. Shake Ya Bum Bum (3:18)

met Lil' Shanice

7. This Is Who I Am (3:16)

met Swizz Beatz en Mashonda

8. The Jump Off (3:54)

met Mr. Cheeks

9. This Is a Warning (3:42)
  10. (When Kim Say) Can You Hear Me Now? (3:12)

met Missy Elliott

11. Thug Luv (4:12)

met Twista

12. Magic Stick (5:59)

met 50 Cent

13. Get in Touch with Us (3:47)

met Styles P

14. Heavenly Father (5:07)

met Big Hill

15. Tha Beehive (8:07)

met Reeks, Bunky S.A., Vee en Saint

16. Came Back for You (4:20)
avatar van BoordAppel
Brrr wat is The Jump Off toch een vet nummer. Puik werk van Timbaland. De rest van het album ken ik niet.

kiekske
Ze gaat voor een jaar de gevangenis in omdat ze een valse verklaring heeft afgelegd i.v.m. een schietpartij om haar vrienden te beschermen.
Voor wie de hele rechtszaak gemist heeft: Lil’ Kim was in 2001 getuige van een schietpartij. Daarover legde ze later- om vrienden te beschermen- een valse verklaring voor de rechtbank af. Dat werd ontdekt en daarvoor kreeg ze gisteren een jaar cel. Lil’s reactie: ‘Ik neem volledige verantwoordelijkheid voor mijn daden. Ik heb vals getuigd en ik weet dat dat fout was."
(totp-site)

magic stick:D

avatar van Rickéh
Nou, mijn maakt het niks uit wat ze over d'r zeggen ik vindt dit een heel goed album

*4,0 voor Lil' Kim

ik vindt lil kim hele mal te gek.. heb al haar cd s en voor mij is ze nummer 1 .......een 5 dus

Relax
hiphop4ever schreef:
magic stick:D

Ik vraag me hier toch echt iets af... in 2001 dist 50 Cent Lil' Kim op het 8 Mile Soundtrack...

" I Thought that Lil' Kim was hot untill she started fucking with her nose *GODDAMN!* "

... toch een featuring, vaag dat niemand het Kim verteld heeft

avatar van MJ_DA_MAN
Ze hebben na dat nummer ruzie gekregen, track is eerder opgenomen dan 8 Mile OST.

avatar van Cath
BoordAppel schreef:

Ik ken alleen Thug Love, wat toch echt lekker klinkt. Rest ken ik ook niet

avatar van NewYorkCityLight
Jammer van sommige lange outro's maar over het geheel is dit album best aardig. 'Magic Stick' met 50 Cent is echt leuk en ondanks dat het geen video had was het een enorme hit in Amerika. Het is wel duidelijk dat dit album het vooral van de singles moet hebben want naast 'Magic Stick' zijn 'The Jump Off' en 'Thug Luv' de beste tracks op dit album. De verse van Twista op laatstgenoemde vind ik behoorlijk sterk.
'This Is a Warning' klinkt ook nog lekker onheilspellend, al kan Kim echt niet zingen en ondanks dat dit op deze track niet erg opvalt zou ze dat ook niet meer moeten proberen (over haar raps zijn de meningen ook verdeeld - dat weet ik. Bovendien is haar zang hier niet zo slecht als op de track 'Right Now' van het album 'Notorious K.I.M.'). Voor de rest is het album gewoon prima te beluisteren maar valt het nergens meer echt op.