Beautumn - Northing (2006)

Rusland
Electronic
Label: Infraction

1. Steps (6:06)
  2. Feather Curler (5:48)
  3. Blood on Your Tongue (7:44)
  4. Faint Glow (4:47)
  5. When I Found Her She Was Sitting on the Grass and Wondering About Us (3:42)
  6. Tebe (6:41)
  7. October Cafe (4:20)
  8. Blanket Short (6:28)
  9. Garlic Serendipity (3:50)
  10. As the Snow Leaves the Ground (10:55)
  11. Love You (2:01)
avatar van eviljoke
Nieuw wapenfeit op infraction van Beautumn. Was al meteen verkocht na de eerste luisterbeurt, en ik denk dat deze nog eens zeer hoog kan scoren.
Net zoals Type is Infraction een label met een Hoge Kwaliteitsfactor.

avatar van eviljoke
Ik denk dat ik nog wat meer moet spammen omtrent infraction. Ik ben toch in een schrijfbui vandaag . Infraction heb ik ook in 2006 ontdekt en dit is toch een label met zeer hoge kwaliteit. Vooral in het ambient/drone genre.

Deze release doet denken aan volgende namen:
Kiln, early Autechre, The Caretaker, Biosphere. Genoeg namen om te verlekkeren. Ik vind zijn vorig album nog sterker. Meer uitgepuurd.

Sietse
ik moet hem nog steeds luisteren...nog niet aan toe gekomen.