R.E.M. - The Best Of (1991)

Label: I.R.S.

1. Carnival of Sorts (3:52)
  2. Radio Free Europe (4:05)
  3. Perfect Circle (3:28)
  4. Talk About the Passion (3:22)
  5. So. Central Rain (3:14)
  6. (Don't Go Back to) Rockville (4:32)
  7. Pretty Persuasion (3:49)
  8. Green Grow the Rushes (3:45)
  9. Can't Get There from Here (3:40)
  10. Driver 8 (3:24)
  11. Fall on Me (2:51)
  12. I Believe (3:47)
  13. Cuyahoga (4:20)
  14. The One I Love (3:17)
  15. Finest Worksong (3:49)
  16. It's the End of the World as We Know It (And I Feel Fine) (4:04)
JonnieBrasco
Goeie verzamelaar met daarop stuk voor stuk goeie songs van R.E.M. t/m 1987. Echt een c.d. die je van voor naar achteren kan luisteren zonder naar de c.d. speler te moeten lopen om een nummer over te slaan.

Ik ben gek op dit album! Het doet me ook denken aan een vakantie. Rockville is mijn favo.

avatar van Gert P
De enige die ik van ze heb die nog niet op dvd-a uit is.
Het wat oudere werk met hie ook weer enkele juweeltjes.

avatar van musicfriek
Deze verzamelaar heb ik werkelijk helemaal grijsgedraaid, voor mij het ultieme feel-good album. Geen enkel zwak nummer te vinden hierop en ik moet zeggen dat deze nummers me meer bij blijven dan de periode van de laatste 10 jaar.

Favo's zijn hier Rockville (zo heerlijk vrolijk!), Finest Worksong, Fall on Me, Radio Free Europe en natuurlijk The One I Love. Als ik deze weer draai, dan weet ik weer waarom R.E.M. een van mijn lievelingsbands is