Lil' Flip - I Need Mine (2007)

Label: Clover G

1. Intro (0:15)
  2. I Get Money (3:41)

met Rick Ross

3. Fly Boy [Remix] (3:58)
  4. Ghetto Mindstate (Can't Get Away) (3:54)

met Lyfe Jennings

5. Busta a Clip (4:03)
  6. Playa 4 Life (4:01)

met Chamillionaire

7. Starched & Cleaned (4:39)

met Big Pokey en Lil' Keke

8. Flippin' (3:47)

met Mýa

9. Addicted (Mary Jane) (3:34)
  10. White Cup (3:43)

met Mike Jones

11. Find My Way (4:48)

met Robin Andre

12. Single Mother (3:57)
  13. Say It to My Face (3:45)

met Z-Ro

14. Can't U Tell (5:08)

met Squad Up en MJG

15. I Just Wanna Tell U (2:31)
  16. Block Money (2:42)
  17. Sorry Lil' Mama (3:57)

met Z-Ro en Nutt

18. I'm a Balla (Flip My Chips) (3:22)
  19. Take You There (4:05)

met Nate Dogg

20. Hall of Fame Graveyard (3:33)
  21. We Go Make It Out da Hood (3:50)

met Big Shasta

22. Cruise Control (3:25)
  23. Hustle (3:52)

met Collie Buddz

28. 3, 2, 1 Go (4:24)

met Three 6 Mafia

29. Make It Shake (3:44)
  30. Pimp Juju Skit (0:57)
  31. You'z a Trick [Remix] (4:08)
  32. The Souf (5:04)

met C-Note en D-Red

33. Family Tradition (4:14)
  34. What It Do (4:01)

met Mannie Fresh

35. Warrior (3:36)
  36. Fly Boy [Remix] (3:58)

met Mike Jones

37. You'z a Trick [Remix] (4:49)

met UGK

Dit album is zo baas en niemand heeft nog gestemd, nog geen beoordelingen? Dit is pas echte dirtysouth shit ouwe!!!!!!!!!!

avatar van MJ_DA_MAN
Tusu schreef:

Dat is waarschijnlijk de reden dat niemand gecheckt heeft of uberhaupt wíl checken. Ik heb hem ook maar toegevoegd uit verveling en om weer een extra toevoeging te krijgen .

MJ_DA_MAN schreef:

Hmmm vreemd. Er staan namelijk wel een paar dope tracks naar mijn mening.

avatar van hycine
het album bestaat uit 2 cd er mist er een..

raffael77
Lol, maar dat geeft niet want hij is toch een slechte rapper.
Dus 2 slechte albums hier neer zetten houf niet van mij.
Het gaat zoals gewoonlijk bij hem ook over alleen bling bling en mooie vrouwen. Leuk voor de clip maar niet voor het geheel.

Sony liet het album lekken, Lil Flip won de rechtzaak en kwam dubbel zo hard terug met een dubbel-cd (platinum) waarvan de ene helft dus al gelekt was door Sony.
Weinig diepgaande tracks op een enkele als Ghetto Mindstate na.
Gastbijdrages van UGK, Rick Ross, Chamillionaire, Z-Ro enz. enz. maken het tot een zeer volledig album. Ondanks het feit dat Lil Flip vrijwel louter en alleen brag & boast-tracks heeft moet ik toch zeggen dat de cd niet verveeld.
Flip is in ieder geval wel real, hij heeft veel geld. geen bodyguards, er is geen woord in z'n raps gelogen.

Wat ik overigens wel vervelend vind zijn die gasten hier die in de golden age zijn blijven hangen en dit soort shit direct al links laten liggen vanwege de naam en reputatie van artiesten als Lil Flip.
Als je ervoor open staat is het prima hiphop. Zelfs crap als The Opposites staat hoger dan deze shit....

avatar van j.b.b.l
Tolerantie Nul schreef:

Persoonlijk luister ik toch liever naar The Opposites dan deze crap Maar zo zie je maar weer,het is gewoon smaak.Ik stoor me meer aan gasten die hun meningen als feiten zien.Ik heb persoonlijk niks met klassieke muziek maar dat betekent niet dat het per definitie wack is,een ander kan ervan geniet.Laten we elkaars meningen gewoon respecteren.

avatar van Junkie XXL
Lekker album.