Toy-Box - Fantastic (1999)

Denemarken
Pop / Dance
Label: Edeltone

1. Toy-Box Pictures Presents (0:38)
  2. The Sailor Song (3:04)
  3. Best Friend (3:28)
  4. Tarzan and Jane (3:04)
  5. E.T. (3:40)
  6. Teddy Bear (4:14)
  7. Super-duper-man (3:17)
  8. I Believe in You (3:29)
  9. Earth, Wind, Water & Fire (3:36)
  10. What About (3:40)
  11. Eenie, Meenie, Miney Mo (3:17)
  12. A Thing Called Love (3:16)
  13. Sayonara (Goodbye) (3:25)
  14. So Merry Christmas Everyone * (3:52)
moviefreak#1
Haha ook weer zoiets , Tarzan & Jane was een gigantische ripoff van Aqua en daar werd eigenlijk een heel album van gemaakt. Vond het destijds al vreselijk dus weet ik wel voor 100 % zeker dat ik hier weer een lekkere 0,5 * uit ga delen.

probeer je je stemgemiddelde een beetje omlaag te halen moviefreak#1

Dit album krijgt van mij nog wel 1* vanwege het nummer Best Friend dat nog wel grappig was

Doom!
1.5*, ja nu vind ik er niet meer zoveel aan maar destijds was het wel erg gaaf en daar moet je ook een beetje rekening meehouden

Bob Cremers
Tarzan & Jane en The Sailor Song en Bestfriends drie mooie nummers.

avatar van nevyn
Ew...

avatar van Lukas
1,0
Hee, die had ik ook! Nog een slagje erger dan Aqua. Dit album krijgt mijn 100ste (en laagste) stem. 1*

Bob Cremers
Maar ik vindt The Beatles toch nog altijd beter dan andere bands ik wou gewoon luisteren hoe ze waren.

avatar van nevyn
0,5
ENNN nou heb ik ook nog het geluk dat mijn broertje fan is geworden

Kom je 's ochtends uit bed:

"My name is Tarzan I feel funky"

GREAT

avatar van Kos
Kos

avatar van nuf
nuf
ik heb het prachtig gevonden, zelfs live gezien bij een evenement van kindernet.

en ik heb hem gesigneerd

maar goed, het is natuurlijk bagger

1.5* omdat ik het vroeger zo prachtig vond

avatar van muismat
2, puur uit jeugdnostalgie

avatar van Wib0__
1,5
Vroeger als kind vondt ik dit leuk..
Nu niks meer aan..

avatar van MJ_DA_MAN
NEEEEEEEEE!

*Krijgt enge flashbacks*

Ik was ze eindelijk vergeten na al die jaren, en nu komen de trauma's alweer naar boven. Bedankt MuMe .

avatar van Zwammer
Ik vond deze cover altijd op een Playstation-hoesje lijken

avatar van Wib0__
Zwammer schreef:
Ik vond deze cover altijd op een Playstation-hoesje lijken

Lijkt het ook wel een beetje op..

Doom!
Laatst voor de grap deze cd weer eens in de cd-speler gestopt en ik moet zeggen; het blijft een vrolijke boel. Uiteraard erg kinderachtig en melig, maar jeugdsentiment blijft jeugdsentiment.

Verhoogd naar een 2.0*.

Raekwon the chef
1,5, maar alleen maar omdat ik het vroeger leuk heb gevonden

avatar van Ericos
Jeugdsentiment! Heerlijke CD vond ik het altijd.
Draaide hem helemaal grijs en nam hem altijd mee op vakantie.

avatar van Maximusic
1,5
Zulke simpele, blije en leipe muziek, en toch zo populair destijds. Ondanks dat ik het slecht vind toch heeft het wel iets haha. Zal ook wel jeugdsentiment zijn.

0,5
Deze muziek moet je draaien als je stom dronken bent..

Vooral dat nummer Superman..

Serieus.. voor de rest is de muziek echt niks waard

avatar van Omsk
Ha, dit vond ik vroeger al bagger, vooral omdat mijn zusjes het wél fantastisch vonden. Minimale score voor deze tros leipo's.

avatar van Benjammin'
kijk voor de grap ook even die video's op youtube. Echt verschrikkelijk.

Erg leuke album met meezingers zoasl The sailer song, Best friend, en natuurlijk Tarzan & Jane!! 4/5.

Hahaha deze is leuk

avatar van Phoebe318
Vroeger vond ik dit zo geniaal! xD
Af en toe is het alsnog leuk om te luisteren als je in een foute bui bent
Jaar geleden zat ik Superman nog met een vriend in koor te zingen op school.
Ja, toch wel leuke herrineringen aan dit album.

Ericos schreef:
Jeugdsentiment! Heerlijke CD vond ik het altijd.
Draaide hem helemaal grijs en nam hem altijd mee op vakantie.

ben ik blij dat ik nog nooit met jouw op vakantie ben geweest!!

avatar van LucM
De Denen zijn blijkbaar gespecialiseerd in kitscherige en geschifte dancepop (zie ook Aqua en Cartoons). Zo onnozel dat het weer leuk is.

avatar van Kelzo
1,0
Hahaha, verschrikkelijk. Ergens heb ik nog een cd van ze, dit vond ik helemaal geweldig toen ik een jaar of 6/7 was xD.

avatar van monique
Goed voor de prullenbak

avatar van master-rens
Deze album in bezit maar het lukt me niet om het album af te luisteren, dus kan er geen stem voor geven

avatar van Kuk
Kuk
Ja ik kan hier moeilijk meer dan 0.5 voor geven, hoewel ik het op 8/9 jarige leeftijd echt helemaal geweldig vond.

avatar van Ducoz
Oh..Nee..

Dit bestaat ook nog!
Draaide dit als kind wel eens, hoe erg...
Picture this while walking into a bar.. and you come to the conclusion that its a gay bar...

Tja de jaren 90.