Fratta - Nubosidad Variable EP (2016)

1 stem

Mexico
Label: Fonarte Latino

1. Agradecer (2:59)
  2. Ofrenda (3:16)
  3. Oficio (5:06)
  4. Alúmbrame (4:36)
avatar van E-Clect-Eddy
Als enige op MuMe ben ik al jaren fan van deze Mexicaanse bassist die prima muziek maakt naast zijn medewerking te verleden aan diverse acts in de Mexicaanse sub-underground. Vooral zijn album Motel vind ik erg fijn om naar te luisteren. Meestal een mix van Pop / Rock onder een Latin Jazzy sausje met prima teksten en zijn fijne stem.

Deze wijkt iets meer af van het oude werk en is via een Mexicaanse crowdfunding site gerealiseerd. Op deze EP een voorproefje van het volledige album dat later zal verschijnen, waarschijnlijk in februari 2017. Op Youtube staan wat akoestische versie van enkele van deze nummers plus ook een live versie van Ofrenda