Au - (Aux) (2005)

1. Aux (25:24)
  2. Aux (10:48)
  3. Aux (2:27)
avatar van Jazper
Van de foxglove-releases die ik tot nog toe geluisterd heb, is er eigenlijk nog geen tegengevallen. Deze is ook erg mooi. Prachtige klanken, waarbij soms slechts een simpele hihat, dan weer een gitaartoontje voor subtiliteit zorgen in het drone-achtige landschap.

George schreef:
De helft van Au is familie van mij. Ik ga hem daarom niet bespreken.
Mag ik hem wel onder de aandacht plaatsen?

Natuurlijk mag dat.

Wat mij betreft mag je hem ook bespreken. Dat de helft familie van je is, hoeft toch geen bezwaar te zijn?

avatar van George
Om eerlijk te zijn , heb ik weinig toe te voegen aan jouw lovende recensie. Bovendien ben ik erg voorzichtig met commentaar te geven op muziek waarin ik wat minder thuis ben .Bovendien heb ik weinig vergelijkingsmateriaal. De muziek vind ik bij tijd en wijle wel degelijk interessant. Zoals bij Au 's 'non-existing input'.
Ken je die ?

Nou, dat van mij is nauwelijks een recensie te noemen

Ik vind het juist leuk om comentaren te lezen van mensen die met het betreffende genre minder hebben, maar wel met een open mind het gaan luisteren. Dat levert een eerlijke, pure mening op. Je hebt geen kennis van het genre nodig om te vertellen wat je ervan vindt, lijkt me. Maar goed, dat moet ieder maar voor zichzelf bepalen

Ander werk van Au ken ik niet, moet ik nog eens achteraan, dunkt me.

avatar van George
Jazper schreef:
Nou, dat van mij is nauwelijks een recensie te noemen

Ander werk van Au ken ik niet, moet ik nog eens achteraan, dunkt me.

De genoemde titel lijkt mij aanbevelenswaardig(als 'leek' bekeken) en wordt overal zeer gunstig beoordeeld. Daarom hoef jij dat natuurlijk niet te vinden en ben ik best benieuwd hoe jij het ziet.
De cd staat overigens niet op MM

Sietse
ik heb ze ooit live gezien op het Amstel Festival in studio DeSmet en vond er eigenlijk niet zo heel veel aan. Die is ook uitgekomen als Mort Aux Vaches in die tijd.

Deze heb ik een keer gehoord en beviel me beter dan dat optreden en de mort aux vaches, echter kan ik het nu niet zo 123 beoordelen.