Total Touch & Trijntje Oosterhuis - The Best of Total Touch & Trijntje Oosterhuis (2003)

Label: BMG

1. Total Touch - Somebody Else's Lover (3:59)
  2. Total Touch - Touch Me There (3:57)
  3. Total Touch - I'll Say Goodbye (4:03)
  4. Total Touch - Doo Be La Dee [Marki's Radiomix] (3:52)
  5. Total Touch - Ego (Rockversion) (4:33)
  6. Total Touch - For This Moment Only (5:13)
  7. Total Touch - Standin' Strong, Together! (3:43)
  8. Total Touch - Love Me in Slow Motion (4:04)
  9. Total Touch - So Curious (5:06)

met Candy Dulfer

10. Total Touch - One Moment Your Mind (4:22)
  11. Trijntje Oosterhuis - These Three Words [Live] (5:32)
  12. Total Touch - Forgive, Won't Forget (4:03)
  13. Total Touch - Friend Forever (4:31)
  14. Trijntje Oosterhuis - Don't You Worry About a Thing [Live] (4:19)
  15. Total Touch - Endlessly (3:48)
  16. Trijntje Oosterhuis - Wereld Zonder Jou (3:58)

met Marco Borsato

17. Trijntje Oosterhuis - De Zee (Arena Hymne) (4:35)
  18. Trijntje Oosterhuis - Vlieg Met Me Mee (Abeltje) (3:57)
avatar van dynamo d
Lekker best-of album van Nederlandse bodem met goede nummers zoals Somebody Else's Lover van Total Touch en het duet van Trijntje Oosterhuis met Marco Borsato (Wereld Zonder Jou). Mijn favoriete nummer hierop is de titelsong van Abeltje: Vlieg Met Me Mee. Erg goed en wat een fantastische stem heeft Trijntje toch!

avatar van Hans Brouwer
Beste Dynamo D, Trijntje zou eens uitgenodigd moeten worden om een lied te komen zingen op een (nog uit te brengen ) Alan Parsons album .
Deze verzamelaar is inderdaad fijn om naar te luisteren .

avatar van pureshores
hmmmm dit was ooit een mini kanshebber in 96 om misschien wel door te breken in europa maar vlak songmateriaal en MTV rotatie ten spijt nooit gelukt.
Dit is uiteraard heel erge niks aan de hand muziek maar het nummer One moment your mind vond ik toch altijd een hele mooie ballad.
Ook het NL nummer Vlieg met me mee vind ik sterk (een bewijs dat in je eigen taal zingen wel kan en mooi kan zijn).
Deze dame zou misschien ook beter daarin door hebben kunnen gaan-denk dat ze dan heel erg hoog stijgt ipv dat wannabe rnb gebeuren nu met al die jazz rnb cover albums die niet jazz rnb zijn en haar engels vind ik ook niet sterk