Pet Shop Boys - Disco 2 (1994)

Dance / Pop
Label: Parlophone

1. Absolutely Fabulous - Absolutely Fabulous [Our Tribe Tongue-In-Cheek Mix] (0:29)
  2. I Wouldn't Normally Do This Kind of Thing [Beatmasters Extended Nude Mix] (4:15)
  3. I Wouldn't Normally Do This Kind of Thing [DJ Pierre Wild Pitch Mix] (2:59)
  4. Go West [Farley & Heller Mix] (3:39)
  5. Liberation [E Smoove 12" Mix] (6:09)
  6. So Hard [D. Morales Red Zone Mix] (2:58)
  7. Can You Forgive Her? [Rollo Dub] (4:02)
  8. Yesterday, When I Was Mad [Junior Vasquez Factory Dub] (4:54)
  9. Absolutely Fabulous [Our Tribe Tongue-In-Cheek Mix] (6:01)
  10. Yesterday, When I Was Mad [Coconut 1 12" Mix] (2:12)
  11. Yesterday, When I Was Mad [Jam & Spoon Mix] (5:01)
  12. We All Feel Better in the Dark [Brothers in Rhythm Ambient Mix] (5:21)
  13. Decadence * (3:54)
  14. Some Speculation * (6:34)
  15. Euroboy * (4:28)
  16. Yesterday, When I Was Mad [RAF Zone Dub] * (5:38)
  17. I Wouldn't Normally Do This Kind of Thing [7" Mix] * (4:44)
Deze is ook echt heeeeel erg lekker !

avatar van Castle
heel lekker inderdaad, vooral track9.

dVTB
Met afstand het slechtste dat de Pet Shop Boys ooit op een album hebben uitgebracht. Een megamix van remixes uit de Behaviour- en Very-tijd, waarbij sommige keuzes compleet onbegrijpelijk zijn en sommige mixes ook nog iets te veel gepitcht. Alleen voor die-hard fans...

avatar van foxhusky
Het slechtste album dat ik van de Pet Shop Boys heb. Destijds 'blind' gekocht omdat ik de eerste "Disco" wel erg goed vond. Dit werd een grote teleurstelling. De enige aardige track is "Absolute Fabulous", de enige track dat geen remix is.

avatar van Darkzone
Hier hoef ik niks aan toe te voegen.

En Disco 3 is ook niet veel soeps. Saai, net als het album Release.
Maar alle andere albums van PSB zijn wel super.

dVTB
foxhusky schreef:

De versie van "Absolutely Fabulous" op dit album is wel degelijk ook een remix. Dit is de Rollo Our Tribe Tongue-In Cheek Mix. Alle nummers op dit album zijn remixes.

Hoewel "AbFab" strikt genomen geen Pet Shop Boys-release is (het nummer is als single uitgebracht onder de bandnaam Absolutely Fabulous) kun je de single-versie van het nummer toch vinden op de Further Listening-editie van het album Very.

avatar van Thorgal
Hier hetzelfde, ook blind gekocht maar ook erg weinig gedraaid. Inderdaad het slechtste album van de pet shop boys. Als je de tracklist nu weer ziet, is deze weer even afstotelijk als destijds.

avatar van pureshores
afgelopen zondag meegenomen in Zwolle.

natuurlijk een produkt van zijn tijd, maar zo erg als hierboven wordt gezegd vind ik het allemaal niet.

De remix van The Beatmasters van I wouldn't normally do this kind of thing (nr 3) is vrij gelijk aan de single versie, alleen wat steviger, verder bevalt de E-Smoove remix van Liberation mij wel, klinkt erg zoals veel van zijn andere mixen voor oa Janet Jackson en Paula Abdul uit dezelfde periode maar toch lekker