DJ Teebee - Through the Eyes of a Scorpion (2001)

Noorwegen

3. The Void (6:43)
  4. Tribal Jedi (6:04)
  5. Frequencies (6:22)
  6. Behind the Sun (6:21)
  7. Objects in Motion 2001 (6:21)
  8. Severed Dreams (7:25)
  9. Retaliation (5:58)
  10. Rave Alarm (5:14)
  11. Lost Souls (7:00)
avatar van moedermaria91
Komaaaaaaaaaaaan, Teebee is leuk, vind ik

Dus waarom geen reacties?

avatar van T.O.
Teebee is zeker wel ok, maar van dit album ken ik geloof ik geen enkel nummer.

Certificate 18 is overigens een goed label, dat de wat meer experimentele/IDM-gerichte drum&bass een podium geeft/gaf.

Dro
Dit album is fantastisch!

tuktak
dit album is zeker fantastisch, teebee is naar mijn idee de beste drum n bass producer die er rondloopt, helaas ietsje van het goede pad afgeweken, maar zijn verleden geeft hem wat mijn betreft nog wel een aantal jaren credits voor het huidige mindere werk.

avatar van nuf
nuf
ik ben ook helemaal onbekend met dit album, maar teebee is erg goed maar zeker niet de beste in zijn gerne naar mijn mening.

avatar van khoma
Absoluut een goed album, maar de afgelopen tijd lijkt Teebee vergeten te zijn wat grootmeester Polar hem heeft geleerd. Productietechnisch wordt het steeds beter, inhoudelijk stukken minder.

Kingsnake
Heerlijke dromerige, zweverige maar toch lekker donkere Drum & Space.

Ozric Spacefolk
Eén van mijn favoriete atmosferische dark/drum&bass platen...

TeeBee weet een uitstekende vibe/sfeer hier te creeeren en de plaat verveelt voor geen enkel moment...