Fatboy Slim - Live on Brighton Beach (2002)

Electronic / Dance
Label: Southern Fried

1. Underworld en Fatboy Slim - Born Slippy (Nuxx) / Right Here Right Now (2:32)
  2. Kid Crème - Austin's Groove (4:18)
  3. Scanty - Southern Thing (3:54)
  4. Minimal Funk - The Groovy Thang (4:23)
  5. Santos - Pray (5:23)
  6. The Clumps - The Talk (4:04)
  7. Basement Jaxx - Where's Your Head At? (5:47)
  8. Jark Prongo - Rocket Base (6:05)
  9. [Love] Tattoo - Drop Some Drums [Original Version] (7:01)
  10. Black & White Brothers - Put Your Hands Up (1:56)
  11. Santos - 3-2-1 Fire (4:34)
  12. Fatboy Slim - Star 69 (7:19)
  13. Raven Maize - The Real Life [Fatboy Slim Mix] (7:24)
  14. Fatboy Slim, Leftfield en Roland Clark - Sunset [Bird of Prey) / Phat Planet (Album Version) / Speak Lord (I Get Deep] (7:18)
avatar van luc011190
Dit lijkt me niet de manier om een mixcd weer te geven

Maartenn (crew)
Verbeteren mag op deze site...

Maartenn schreef:
Verbeteren mag op deze site...

Ga je gang, dan leer je gelijk van je fouten

Maartenn (crew)
Dit heeft musicmeter zelf zo ingevuld, pannenkoek.

toegevoegd door: Maartenn

luc011190 schreef:
toegevoegd door: Maartenn

Waar, maar de remixes heb ik zo niet ingevuld. Achja, het is duidelijk toch? Persoonlijk vind ik hem ook niet zo mooi. Ken je het album überhaupt wel? Of breng je alleen kritiek uit op de manier waarop het album hier staat?

avatar van FunkStarr
Laatste 3 tracks zijn meteen het hoogtepunt van dit mix album.
Over het algemeen zwakke lounge/club tracks, en allemaal wel leuk gemixt maar niet mijn smaak. Openen met Born Slippy van Underworld is ook bestwel goedkoop eigenlijk.
Omdat het allemaal goed gemixt is krijgt hij van mij 2,5* ondanks de meeste nummers totaal niet mijn smaak zijn.