Double Trouble - As One (1990)

Dance
Label: Desire

1. Talkback (4:03)
  2. All We Need Is Each Other (4:26)
  3. Reach Out (3:34)
  4. Love Don't Live Here Anymore (4:36)
  5. Just Keep Rockin' (3:26)

met Rebel MC

6. Street Tuff (3:28)

met Rebel MC

7. Don't Give Up (4:40)
  8. (What Is It?) The Future (4:31)
  9. Double Trouble (4:27)
  10. Slow Down (3:20)
  11. Talkback (Low Frequency Response) (5:54)
avatar van sjoerd148
Door het 1989-topic bij dit album terecht gekomen. Just keep rockin is een gave track.
Echter de brute dood van bandlid Michael Menson geeft een behoorlijk tragische wending aan dit album.

avatar van vigil
sjoerd148 schreef:

Jemig wat een extreem akelig verhaal, ik wist dit nog niet

Verder een aardig album, de klappers zijn toch gewoon de hits Just Keep Rockin'  en Street Tuff. Helaas staan er voor mij te weinig tracks op in het zelfde straatje en gaan ze ook regelmatig de soulkant op al is de (zoveelste) cover van Love Don't Live Here Anymore best aardig.

Een 3,2*