Sonic Youth - The Destroyed Room (2006)

Alternatieve titel: B-sides and Rarities

Label: Geffen

1. Fire Engine Dream (10:22)
  2. Fauxhemians (4:03)
  3. Is It My Body? * (2:49)
  4. Doctor's Orders [T-Vox Version] * (4:20)
  5. Razor Blade (1:06)
  6. Blink (5:27)
  7. Campfire (2:18)
  8. Loop Cat (5:39)
  9. Kim's Chords (6:01)
  10. Beautiful Plateau (3:08)
  11. Three-Part Sectional Love Seat (8:15)
  12. Queen Anne Chair (4:36)
  13. The Diamond Sea (25:49)
totale tijdsduur: 1:16:44 (1:23:53)
Electro_
Huh, die had ik toegevoegd en er stond nog niks in de wachtrij?

avatar van stephan73
Ik had hem zondag toegevoegt, stond toen nog niets in de wacht!

avatar van CWTAB
Enorm sterke verzamelaar van Sonic Youth's moeilijk te vinden werk...

op sommige versies staan er blijkbaar 12 nummers, met als 3de nummer:

Is It My Body?" (1991) from the 2x7" Alice Cooper Tribute originally released on Sub Pop Records.

(bron: http://www.staticmultimedia.com/content/music/news/news_1163626884?info=music)

iemand enig idee? de enige versie die ik gevonden heb is de versie met de tracklist die hier op MuMe staat

avatar van CWTAB
net gekocht, en blijkbaar staat er inderdaad maar 11 nummers op...

dusja opgelost

avatar van itchy
De (25 minuten) versie van The Diamond Sea die hierop staat, is nog beter dan de versie op Washing Machine. In deze versie misschien zelfs wel het beste SY-nummer. 25 minuten pure genialiteit, geen noot te veel en geen minuut te lang.

Ik heb de vinylversie en daar staan 13 nummers op. De twee extra nummers zijn: Is it my Body? en Doctor's Orders (T-Vox Version)

Gisteren op vinyl gewonnen bij een popquiz.

Van harte gefeliciteerd.

herman schreef:
Gisteren op vinyl gewonnen bij een popquiz.

Geluksvogel. Lijkt me een bijzonder mooie prijs . Maar eens achter dit aan, alleen al voor de 25 minuten versie van the diamond sea.