Armin van Buuren - 10 Years (2006)

Dance
Label: Armada

1. Hymne (2:51)
  2. Sail (7:28)
  3. Love You More (7:44)

met Racoon

4. Communication Pt. 3 (8:27)
  5. Yet Another Day (6:38)

met Ray Wilson

6. Burned with Desire (7:44)

met Justine Suissa

7. 4 Elements (9:18)
  8. Sound of Goodbye [Darkmatter Remix] (6:42)
  9. Clear Blue Moon (7:27)
  10. Blue Fear (7:54)
  11. Exhale (4:38)

met System F

12. Who Is Watching [Tonedepth Remix] (9:09)
  13. Saturday Night (6:54)

met Herman Brood

14. Zocalo (8:29)

met Gabriel & Dresden

15. This World Is Watching Me (7:48)

met Rank 1 en Kush

19. Shivers (6:47)
  20. Wall of Sound (8:09)
  21. Intruder (7:19)
avatar van Hans Brouwer
Vanmiddag heb ik dit album gedownload van één of andere Russische site . Morgen mag ik met m'n Rover 75 naar de Franse hoofdstad voor een zakelijke bespreking. Met muziek Armin van Buuren, knallend uit de autospeakers, wordt die lange en saaie autorit van pak 'm beet zo'n 500 km. voor mijn gevoel aanzienlijk verkort . Dit album bevat een mooie compilatie van wat Armin de afgelopen tien jaar zoal aan Dance muziek heeft uitgebracht . 4****

Album met de grootste hits van Armin van Buuren. Ook platen onder vroegere aliasen als Rising Star en Gaia zijn hierop vertegenwoordigd net als enkele fantastische remixen zoals de Tonedepth remix van Who is watching en de Darkmatter remix van the Sound of Goodbye. Een 4,5

Vet album van Armin van Buuren! Met grootste hits (Sail, This World Is Watching Me, Shivers en Saturday Night) maar ook leuke remixes zoals Love You More, 3,5 ster voor Armin.

Lekker overzichtje. Communication Part 3 is geniaal. Maar ook Burned with Desire en Exhale (met Ferry Corsten) zijn geweldig.

avatar van Wardsteiner
Mooie verzamelaar, de meeste classics van pre-2006 staan erop. Helaas missen nummers als Rush Hour en Serenity, maar die zijn uiteraard van na 2006. Bevat verder eigenlijk alle bekende, en veel goede, nummers van Armin. Gewoon een toffe verzamelaar dus, verder weinig speciaal.

Goed album dus voor een introductie van de vroegere Armin, toen hij nog erg trance-gericht was.