Jazzanova - The Remixes 2002-2005 (2005)

Duitsland
Electronic / Jazz
Label: Sonar Kollektiv

1. Heavy - Wonderlove [Jazzanova Remix] (6:33)
  2. Fat Freddys Drop - Flashback [Jazzanova's Breathe Easy Mix] (6:08)
  3. Masters at Work - Our Time Is Coming [Jazzanova's Guestlist Mix] (8:14)

met Roy Ayers

4. Status IV - You Ain't Really Down [Jazzanova's Hey Baby Mix] (7:08)
  5. Shaun Escoffery - Let It Go [Jazzanova Remix] (8:38)
  6. Eddie Gale - Song of Will (Jazzanova's Rhythm Happening) (7:41)
  7. Marcos Valle - Besteiras Do Amor [Jazzanova Remix] (8:17)
  8. Calexico - Black Heart [Jazzanova's White Soul Dub] (8:11)
  9. Nuspirit Helsinki - Honest [Jazzanova's Honestly Yours Remix] (7:43)
  10. Free Design - Lullaby [J-Nova Remix] (11:03)
Maartenn (crew)
Heerlijke muziek, helaas een beetje onbekend in Nederland heb ik het idee. Dit album zit weer lekker in elkaar, jazzy, funky en een beetje lounge achtige tonen komen je tegemoed in de juistre proporties. Het enige minpunt van Jazzanova cd's is dat ze altijd zo belachelijk duur zijn (€20+).

avatar van LeRoi
Gisteren de nieuwste binnengekregen van 'Jazzanova & Mr. Scruff' genaamd 'Southport Weekender'. Ook deze was idd 'aardig aan de prijs'maar dat is standaard bij Jazzanova. Overigens wel de reden nooit eerder een CD van hen te hebben aangeschafd (terwijl deze daar zeker voor in aanmerking komt als ie niet zo belachelijk geprijst zou zijn). I.i.g. kon het dit keer niet laten en.....stelt me tot nu toe niet teleur...

Mocht de nwe plaat op MM verschijnen volgt zeker een korte recensie!

avatar van LeRoi
LeRoi schreef:
.....
Mocht de nwe plaat op MM verschijnen volgt zeker een korte recensie!.....

Heb de nieuwste (deel 7!) nu een paar weken thuis: Prima plaat en uitsteekbaar aan elkaar gemixed. Deel 2 (Mr. Scruff) is effe wennen maar na paar keer horen groeit ie, terwijl deel 1 werkelijk om te smullen is.....kortom, voor den liefhebbert: Gaat Dat Horen!

avatar van Chameleon Day
Ik kreeg bij aanschaf van deze cd (paar jaar terug) nog een downloadlink bijgevoegd waarmee een remix neergehaald kon worden met o.a. nummers van het album 'In Between'. Prima remix. Weet iemand of die link er standaard bij zat/zit? Of alleen bij een beperkt aantal exemplaren?

Chameleon Day schreef:

Beetje late reactie, maar dankzij het notificationssysteem wat recent is ingevoerd ( ) zal je er toch nog van op de hoogte worden gesteld

Bij alle uitvoeringen van deze plaat zat standaard de downloadlink. Als het goed is zat er zelf een extra schijfje in je kartonnen doosje waar je de remix op kon branden. Ik kan me herinneren dat je voor 1 euro ofzo de mix kon download in een hogere bitrate, wat ik toen heb gedaan.

avatar van Chameleon Day
Zat idd een schijfje bij. Mijn huidige cd-speler weigert hem echter af te spelen

Chameleon Day schreef:

Spijtig Volgens mij kan je echter nog steeds de remix downloaden via de Sonar Kollektiv website.