Chief Kamachi - The Concrete Gospel (2006)

Label: Babygrande

11. Holy Rollers

12. Kamachi
  13. We Still Searching
Hamasper
Heel erg lekker album. Vooral erg lekkere beats. Kamach heeft ook een erg lekkere stem, wat natuurlijk al meewerkt. Overall gewoon toppertje! Favoriete nummers: Death Choir, 777, the Gospel.

4.5*

avatar van Rene1979
Echt een heerlijk album...
Heb in t vliegtuig terug dit album twee keer gehoord en dit is gewoon een must have

avatar van Rene1979
Wat een heerlijke sfeer wordt hier neergezet... Echt Underground

avatar van Tyn
Tyn
Ik had al eens eerder van deze MC gehoord. Hij trok niet echt mijn aandacht, totdat ik zijn prachtige verse op Violent By Design hoorde.
Dit album heeft ook goede reviews, ben erg benieuwd.

avatar van Elohim
Erg dope album!
Wel grappig trouwens, las zonet dit op Facebook (als reactie op een status van hemzelf waarin hij Independence predikt op, je raadt het al: Independence Day, toeval? Misschien wel, misschien niet, verder niet van belang):

Kamachi Page schreef:
all that shit is sheisty, i designed my album cover for Concret Gospel and babygrande tried to charge me for it loollll.

Kamachi Page schreef:
babygrande owes Kamachi $36,000, but they went bankrupt so no money for machi loool...

Das nog eens fucked up.