T.S.O.L. - Change Today? (1984)

Punk
Label: Enigma

1. Blackmagic (2:34)
  2. Just Like Me (2:43)
  3. In Time (2:12)
  4. Red Shadows (3:46)
  5. Flowers by the Door (3:03)
  6. American Zone (2:48)
  7. It's Gray (4:15)
  8. John (2:32)
  9. Nice Guys (1:46)
  10. How Do (4:10)
  11. Road of Gold (3:01)
  12. Otherside (2:45)
  13. Suppose They Gave a War and No One Comes (3:40)
  14. This Is Your Life (2:55)
avatar van frolunda
Gothic punkrock is een goede omschrijving voor de muziek van T.S.O.L. en ook op dit derde studio album weten ze weer een stijlvolle combinatie van duistere mid-tempo nummers en wat snellere punkrock te creëren.Dit komt mede door de geweldige stem van zanger Jack Grisham maar ook het niveau van de songs ligt vrij hoog.Dit alles resulteert in een afwisselend album dat echt een 'eighties' sfeer uitademt en mij geen moment verveeld. Voor de wat meer punk gerichte nummers zoals In time of American zone heb ik een lichte voorkeur maar eigenlijk is het het sterke geheel dat van Change today? een helaas bijna vergeten semi-klassieker maken.