Bauer - The Bauer Melody of 2006 (2006)

Label: Excelsior

1. A Bouillabaisse of Brilliance (2:50)
  2. Sunburned Teeth (3:14)
  3. It's Getting Better (4:33)
  4. Boring Pictures (1:00)
  5. At the Door (3:47)
  6. Long Way Away (0:45)
  7. Blissfully Up (3:11)
  8. Save (5:16)
  9. Here Come the Germans (4:14)
  10. Herrmann (1:22)
  11. I'm No Prototype! (3:20)
  12. Captured in a Spinning Wheel (1:31)
  13. Don't Think About It Too Much (3:59)
  14. Snow in Spring (5:58)
avatar van ChrisX
Wow... wat een schoonheid dit album. Een combinatie van deels wat oudere songs en nieuw materiaal en dat alles gearrangeerd voor Bauer (Sonja van Hamel en Berend Dubbe) en het Metropole Orkest. Man, wat baaaaaal ik er van dat ik toen NIET naar 1 van de concerten ben geweest ((

Pim
Heel mooi ja.
Onbegrijpelijk, pas 3 stemmen !

Ik ben blij dat er mensen zijn die mooie muziek maken waar ik zo van kan genieten! Dit moet voor ons zelf blijven. Niet doorvertellen en gewoon zelf van blijven genieten. Klinkt misschien gek maar als je begrijpt wat ik bedoel dan snap je het wel....een 5

(verwijderd)
Liefhebbers van deze plaat, zoals ik, moeten zeker luisteren naar een soortgelijk project afkomstig uit Zweden: Lady & Bird - La Ballade of