Stars - Nightsongs (2000)

Canada
Pop / Electronic
Label: Le Grand Magistery

1. Counting Stars on the Ceiling (4:14)
  2. My Radio [AM Mix] (4:20)
  3. Going, Going, Gone (4:31)

met Emily Haines

4. This Charming Man (2:43)
  5. On Peak Hill (3:36)

met Emily Haines

6. International Rock Star (3:09)
  7. The Very Thing (3:26)
  8. Write What You Know (3:18)
  9. Tru (3:35)
  10. Better Be Heaven (3:34)
  11. Liar (4:31)
  12. Tonight (3:46)
  13. Toxic Holiday (3:41)

met Amy Millan

14. My Radio [FM Mix] (3:52)
avatar van Pinsnider
Tsjonge: Stars zijn van ver gekomen voordat ze hun meesterwerk In Our Bedroom After The War hadden afgeleverd...
Wat een rammelige liedjes...

avatar van E-Clect-Eddy
Weinig stemmen en weinig waardering voor dit album. Ik was op zoek naar Emily Haines (Metric) nummers en werd naar dit album verwezen. Doet me denken aan haar solo albums en het lijkt me dat ze hier en daar ideetjes hervormde voor nummers van Metric.

Ik vind het eigenlijk gewoon lekker om naar te luisteren. Ja, die oude drumcomputer / sequencer is inderdaad wat te nadrukkelijk aanwezig op een aantal nummers. Maar dit werd gemaakt ten tijde van de opkomst van Electroclash dus wel representatief voor de jaren rond het millennium. Het is eigenlijk een soort introverte Electroclash, ik vind het wel lekker. De overgang van ene nummer naar het andere is soms wat hoekig maar gebeurt gelukkig niet te vaak.

avatar van Pinsnider
Ga maar gauw hun latere werk checken