Bloc Party - Little Thoughts EP (2004)

Label: V2

1. Little Thoughts (3:30)
  2. Tulips (3:39)
  3. Storm and Stress (2:46)
  4. Helicopter (3:42)
  5. Skeleton (3:16)
  6. Tulips [Minotaur Shock Remix] (5:14)
avatar van Omsk
Skeleton is een onwaarschijnlijk goed nummer. Voor mij het enige echt heel goede nummer dat Bloc Party ooit gefröbeld heeft.

avatar van Yamato
Al deze nummers zijn van een onwaarschijnlijk hoge kwaliteit.

avatar van Gründafjørdøhur
Sluit me aan bij bovenstaande reacties. Speciale aandacht gaat toch even uit naar Skeleton. Behoort wat mij betreft tot de mooiste nummers van Bloc Party en dat voor een B-nummer. Ik las een tijd geleden ook ergens een interview waarin Kele zei dat hij er spijt van heeft dat Skeleton niet op SI is gekomen, als het nog kon had hij het liever erop geplaatst ten kost van Luno. Als SI en AWITC liefhebber is dit ook echt verplichte kost.

avatar van Omsk
Onlangs werd Skeleton voor het eerst in jaren nog eens live gespeeld. De reacties uit het publiek zijn vrij extatisch: Bloc Party - Skeleton [Live at Roundhouse London 10.02.17] - YouTube