Ying Yang Twins - Chemically Imbalanced (2006)

Label: TVT

1. Intro (1:04)
  2. Keep on Coming (3:59)
  3. 1st Booty on Duty (3:19)
  4. Jack It Up (3:53)

met Taurus

5. Jigglin (3:24)
  6. Take It Slow (4:19)

met Los Vegas

7. Patron (Skit) (0:27)
  8. Big Boy Liquor (4:31)

met K.T. en Huggy

9. Smoke Break (Skit) (0:20)
  10. Collard Greens (5:01)
  11. Water (3:58)
  12. Dangerous (4:27)

met Wyclef Jean

13. Family (4:23)
  14. Friday (5:25)
  15. Leave (3:21)
  16. One Mo for the Road (Skit) (1:37)
  17. Open (3:34)
  18. In This Thang Still (3:11)
Hahaha, gekke cover, ik verwacht veel seks, misschien 1 of 2 serieuze nummers, wel grappige gasten, dan heb je het ook wel gehad.

avatar van JAHJAH
veel van hetzelfde...niet verkeerd, aangezien ik het wel lekker weg vind luisteren...heb nog niet goed naar de songteksten geluisterd, maar de sekssongs heb ik wel voorbij horen komen en dat blijft niet bij 1.

SvV_Ying
Als echte die-hard Ying Yang fan was het even wennen dat het 2de deel van het album anders zou zijn. De eerste nummers, voornamelijk geproduceert door Collipark zijn zoals we gewend zijn..top dus!

Het 2de deel was dus even wennen maar ik vind het zeer geslaagd, bijna alle songs spreken me aan, aleen Collard Greens niet zo. Jigglin, Dangerous, 1st Booty on Duty, Open, Water, Jack It Up en Take It Slow zijn super.

Kortom: top CD.

avatar van Kos
Kos
Ik vind deze figuren persoonlijk verschrikkelijk. Ik snap echt niet dat dit aanslaat.

Kos schreef:

Mischien zullen enkele van de nieuwe liedjes je wel aanspreken door de samenwerking met Wycef Jean. Dat is namelijk niet alemaal wat je van de Twins zou verwachte.

Vond de vorige cd aanzienlijk beter.

1,5
Dit is leuke muziek voor in de club, om met zijn allen (of met je vriendin) lomp op los te gaan, maar niet om een heel album lang naar te luisteren. Groot was daarom de schok om te zien dat ze al een hele discography aan het opbouwen zijn.

SvV_Ying
Helemaal vergeten mijn stem te plaatsen. dik 4.5*, ik moet wel toegeven dat ik een erg grote Ying Yang Twins fan ben en eigenlijk nooit een lied van hun slecht vind.

avatar van SvV
SvV
Beste album tot nu toe in mijn kleine CD collectie. Maarja, als die-hard YYT fan is er eigenlijk geen nummer dat ik slecht vind van de Twins.

Van dit album is alleen Collard Greens minder dan gemiddeld. Voor de rest allemaal toppers. Wordt nog zeker wekelijks gedraaid op de CD speler en dagelijks op de iPod. Heerlijk album, kijk uit naar het nieuwe YYT album dit jaar!