Oasis - Stop The Clocks EP (2006)

Label: Big Brother

1. Acquiesce (4:29)
  2. Cigarettes & Alcohol [Demo] (4:38)
  3. Some Might Say [Live] (5:15)
  4. The Masterplan (5:22)
avatar van 120Goof
Voegt vrij weinig toe lijkt me, maar wie ben ik.

*Laura*
Acquiesce is één van de beste Oasisnummers EVER. De drie andere nummers zijn ook goed tot zeer goed, maar die kan je natuurlijk beter met de reguliere albums verkrijgen.

Pim Latuny
Ik vind Acquisce ook wel een goed nummer ja. Beste nummers ever nog net niet, maar dat Oasis-gevoel krijg je wel bij dit nummer.

avatar van Reint
Dit is dan toch eigenlijk gewoon de Acquisce EP/single?

tondeman
Weet iemand of dit uberhaupt verkrijgbaar is als single? Het lijkt me een promo, zoals de eerdere Aqcuiesce single uit 1998 ter promotie van de "Masterplan" compilatie.

avatar van Klumpie
tondeman schreef:

tondeman
Ah, een collectors EP dus.