Kitsuné Maison Compilation 2 (2006)

Frankrijk
Dance / Rock
Label: Kitsuné

1. Wolfmother - Woman [MSTRKRFT Remix] (3:32)
  2. Bloc Party - Banquet [Boys Noize Vox Mix] (7:10)
  3. Cazals - Poor Innocent Boys (2:40)
  4. Azzido Da Bass - Lonely by Your Side (Feat. Johnny Blake) (6:43)
  5. Joakim - I Wish You Were Gone [JK Dub] (8:55)
  6. Digitalism - Jupiter Room [Martian Assault Edit] (5:49)
  7. Simian Mobile Disco - Hustler (6:38)
  8. Christopher en Raphael Just - Popper [Shinichi Osawa Distortion Disco Edit] (7:26)
  9. Fox n' Wolf - Claws Against Knives [Todd Terje Remix] (6:30)
  10. Adam Sky - Ape-x (4:50)
  11. Popular Computer - Next Level Pope (4:46)
  12. Kaos - Cerebral Tremolo [Brennan Green Edit] (6:59)
  13. Jenny Wilson - Let My Shoes Lead Me Forward (4:26)
Ik vind de Kitsuné verzamelaars eigenlijk nu al minder leuk worden (de derde is net uit), maar hier stonden nog wel wat hele vette nummers op. Ben vooral blij met 4 en 7. Dat nummer van Digitalism viel me nog al tegen en het origineel van Let My Shoes Lead Me Forward haalt het geenszins bij de remix van The Knife.

Quite like it actually.
Maar de The Knife remix van Let My Shoes Lead Me Forward is inderdaad een stuk beter.

avatar van Mr. Digitalized
Stuk voor stuk vette plaatjes die maisons van Kitsuné. Kan bijna niet wachten om de 5 legaal in huis te halen...