Blueneck - The Outpost (2016)

Label: Denovali

1. From Beyond (6:11)
  2. Ghosts (4:52)
  3. Hypnos (7:06)
  4. Rats in the Wall (6:14)
  5. The White Strip (4:56)
  6. Glades (4:13)
  7. Hive (8:05)
  8. Other Gods (6:21)
avatar van clayhill
Past perfect in mijn top drie van dit jaar. Tussen Archive en the Pineapple Thief in, dacht ik. Opnieuw een schitterende cd van deze Engelse band.

Yann Samsa
Ligt dit in de lijnen van de vorige of eerder van de sound op The Fallen Host? Ik heb sinds laatsgenoemde Blueneck alsmaar minder interessant horen worden, eerlijk gezegd. Meer in meer geëvolueerd naar zo'n typisch glad Neoprogbandje dat eerder op Kscope dan op Denovali thuishoort, jammer.

avatar van clayhill
Heb alles van de band in de kast staan. Ik vind dat ze een geweldige ontwikkeling doormaken. Prachtige band. Zou inderdaad prima op het schitterende label Kscope passen !