Unknown Prophets - The Road Less Traveled (2006)

Label: Unknown Prophets

1. Time to Move Forward (4:44)
  2. Mr. Mainstream (4:03)
  3. Our Time Now (4:25)
  4. Not Today (3:16)
  5. Let It Loose (3:36)
  6. The Road Less Traveled (3:32)
  7. Dive In (3:45)
  8. Lord Please (4:04)
  9. Move Mountains (4:47)
  10. Imagination (3:41)
  11. This Song (3:40)
  12. Waves (4:18)
  13. Lost in Time (4:49)
  14. Grown (4:18)
  15. Against the Grain (6:15)
avatar van P.O.W.
Verslavend album, Unknown prophets brengen altijd de goeie topics, eerlijke hiphop met vette beats. Mr. Mainstream is de perfecte track voor mensen die een kotsemmer nodig hebben bij het horen van die nieuwe Southern shit. Uitchecken dus...
Beste track = Grown

avatar van J.M.
Goed album, voor tekstueel sterk

Aparte beats, tekstueel lijkt het wel of ze zichzelf als redders van de hiphop zien maar oh zo trots zijn dat ze lekker underground zijn. Beetje jammer. Of mis ik iets?

avatar van thgryda
Mja tekstueel zit inderdaad wel goed in elkaar, de producties zijn ook zeker aardig. Het doet me alleen sterk denken aan atmosphere, maar dan minder goed. Al bij al een vermakelijk album maar niet super