Vow Wow - Helter Skelter (1989)

1 stem

Japan
Rock / Metal
Label: Arista

1. I Feel the Power (4:50)
  2. Talking 'Bout You (5:02)
  3. Spellbound (4:41)
  4. Helter Skelter (6:51)
  5. The Boy (4:34)
  6. Rock Me Now (5:33)
  7. Turn On the Night (4:36)
  8. Never Let You Go (5:03)
  9. Night by Night (4:42)
  10. You're the One for Me (5:09)
  11. Sign of the Times * (5:31)
avatar van Sir Spamalot
Eentje van mijn buit op vinyl afgelopen zondag op de platenbeurs van Gent in het I.C.C.. De reden voor aankoop was de naambekendheid van de groep, eerst Bow Wow dan Vow Wow, en de naambekendheid van de bassist op dit album, ene Neil Murray, onder andere bekend van bij Whitesnake. De andere groepsleden zijn Japanners, waarvan de zanger in heel aanvaardbaar Engels zingt en gitarist Kyoji Yamamoto fikse gitaarsolo's uit de losse pols kan schudden. Vele weetjes staan op Wikipedia en Helter Skelter is inderdaad van het duo Lennon/McCartney. Er staan een paar tranentrekkers op, de rest is meer dan aanvaardbaar, op de grens tussen Hard Rock en AOR. Niet echt mijn ding maar ik beklaag me mijn aankoop niet.