The Stands - All Years Leaving (2004)

Label: Echo

1. I've Waited So Long (2:52)
  2. All Years Leaving (3:42)
  3. Outside Your Door (2:48)
  4. When This River Rolls over You (2:58)
  5. It's Only Everything (2:54)
  6. Always Is the Same - Shine On (6:31)
  7. Here She Comes Again (2:18)
  8. The Big Parade (3:00)
  9. The Love You Give (3:12)
  10. I Need You (2:40)
  11. Some Weekend Night (2:39)
  12. The Way She Does (5:21)
avatar van mathias
de broertjes gallagher hebben ook een rol gespeeld zeker in het tot stand komen van dit album?

avatar van LittleBox
Prachtplaat. Eentje die iedereen in de kast moet hebben staan.

tondeman
mathias schreef:

dit is idd de eerste band die Noel op zijn Sour Mash label heeft getekend

avatar van mathias
aha! bedankt

avatar van Edski
Heerlijke muziek. Zou 'm niet meer willen missen.

EVANSHEWSON
Hoe klonk dit ook alweer ?

Tijdje geleden gecopieerd, tja, totaal vergeten, dus dat wordt opnieuw beluisteren.

avatar van De Daniël
Zonde dat hier zo weinig op gereageerd en gestemd is. Ik vind dit een van de betere platen. Hij blijft mij telkens boeien en verveelt nooit. Vooral All years leaving en Here She Comes Again vind ik heerlijke nummers. 4,5 *

tondeman
De gemiddelde score is ook echt

Veuls te laag inderdaad.

avatar van Lee Malone
Snel vervluchtigende pop-rock met invloeden van o.a. The Beatles en Bob Dylan. Nergens slecht, maar ook nergens in de buurt komend van de originelen...

Ideale voorbijslenterende achtergrondmuziek dus, vrijwel constant hetzelfde ritme en toon. Hier werk je hoogstwaarschijnlijk niemand mee op de zenuwen.

avatar van De Daniël
Volledig mee oneens, maar dat terzijde.

avatar van Lee Malone
De Daniël schreef:
Volledig mee oneens, maar dat terzijde.

Als een site als deze alleen zou bestaan uit positieve berichten, zou niemand er iets aan hebben.
Ik breek deze jongens trouwens toch ook nergens af. Er staan een paar goede nummers op, alleen wordt het regelmatig een beetje eentonig. Als je erg van deze muziek houdt, vind je dit natuurlijk niet erg. Integendeel waarschijnlijk; hoe meer, hoe beter in dat geval.

En dat je het oneens bent met het feit dat ik zeg dat het weinig toevoegt aan eerder bestaande bands, tja, misschien toch je platenkast nog eens deftig beluisteren dan.

Dit terzijde uiteraard.

avatar van strandsmurf
album verlaagd naar 3*. Veel nummers doen mij na een aantal jaren beduidend minder.

avatar van De Daniël
Dit blijft voor mij steengoed. Echt ongelooflijk lekker album.

avatar van De Daniël
Ruim een jaar later, dit album staat weer eens op en ik denk dat het nu toch wel eens tijd wordt voor een top tien notering.

avatar van strandsmurf
strandsmurf schreef:

Nu weer verhoogd naar 4*. Zitten toch wel lekkere nummers tussen hoor. Blijkbaar moet ik hem niet te vaak draaien.