Fantasia - Fantasia (2006)

R&B / Soul
Label: J

1. Hood Boy (3:34)

met Big Boi

2. When I See U (3:37)
  3. I Nominate U (4:34)
  4. Baby Makin' Hips (3:21)
  5. Not the Way That I Do (3:35)
  6. Only One U (4:00)
  7. I Feel Beautiful (3:33)
  8. I'm Not That Type (4:07)
  9. Uneligible (3:00)
  10. Two Weeks Notice (4:42)
  11. Surround U (3:19)
  12. Bore Me (Yawn) (2:55)
  13. Sunshine (3:47)
  14. Bump What Ya Friends Say (4:44)
Een heel mooi album dit plaatje! Ik heb het geluisterd toen ik heerlijk rustig iets zat te lezen, en ik heb eigelijk geen woord van dat boek gelezen omdat de muziek veel boeiender was. Ze heeft een hele mooie stem, en dat hoor je ook wel aan de liedjes. Je zou niet zeggen dat dit een Idols Winnares is. R&B en Soul zijn samen in de staafmixer gegaan en er is een perfecte blend uitgekomen en dat is dit plaatje. Mooiste nummers zijn Hood Boy, Only One U & I Feel Beautiful

* 4.5

rico-bballer
Ik zag haar zingen by Oprah ze deed heel veel moeite om goed te blijven zingen omdat ze moest huilen en passie is een groot onderdeel van muziek.

|Joël|
^ Ja had ik gister ook gezien

avatar van *San*
Tikkeltje beter dan haar debuutalbum!

avatar van Shelter
When I See U vind ik echt een lekker nummertje...
Haar stem is echt apart, jammer dat ze mentaal zo onstabiel is.
Rest van het album ook maar eens luisteren.